اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

جزئیات پوشش خبری راهپیمایی ۱۳ آبان در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل صداوسیمای چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۵ خبرنگار افتخاری در کل استان،سه گروه خبری در شهرکرد، سه گروه خبری در روستاهای استان و همچنین خبرنگاران آزاد شهرستان‌ها مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان را در سراسر استان پوشش می‌دهند.

جزئیات پوشش خبری راهپیمایی ۱۳ آبان در  چهارمحال و بختیاری

یوسف افشارنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با توجه به شرایط کنونی و دشمنی‌های استکبار جهانی، مردم استان با حضور انقلابی و پرشور خود در روز ۱۳ آبان‌ماه پیام روشن، محکم و قاطع خود را به تمام یاوه‌گویان که مسبب توطئه‌ها و اغتشاشات اخیر کشور هستند صادر می‌کنند.

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری به پوشش خبری و تلویزیونی این مراسم از ۵ نقطه شهرکرد اشاره کرد و افزود: ۲ دستگاه واحد سیار و ۹ دوربین در مکان‌های چهار راه بازار، سه‌راه سینما، چهارراه فردوسی، چهارراه‌ بوعلی و سه دوربین در مصلی حضرت امام(ره)، آماده ضبط و پوشش تصاویر همدلی مردم، انعکاس راهپیمایی و پوشش سخنرانی مصلی هستند. 

وی ادامه داد: معاونت سیمای جهان‌بین با پخش برنامه زنده «حماسه حضور» از ساعت ۲۱ تا ۲۲ روز پنج‌شنبه با دعوت از گروه سرود، خوانندگان استانی، شعر و شاعری، پخش گزارش‌های مردمی، نماهنگ و موسیقی، مردم را برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جمعه دعوت می‌کند.

افشارنیا بیان کرد: برنامه «حماسه حضور» در روز جمعه از ساعت ۹ صبح تا پایان راهپیمایی به صورت پخش زنده از شبکه استانی حضور پرشور مردم را به نمایش می‌گذارد.

مدیرکل صدا و سیمای استان به برنامه زنده «روز ماندگار» معاونت صدا در روز جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۱۱:۳۰ اشاره کرد و افزود: این برنامه با دعوت از کارشناسان استانی، آنونس، موسیقی و ترانه‌های مرتبط در خدمت هم‌استانی‌ها خواهد بود.

افشارنیا با بیان اینکه ۱۵ خبرنگار افتخاری، مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان را در سراسر استان پوشش می‌دهند، گفت: سه گروه خبری در شهرکرد، سه گروه خبری در روستاهای استان و همچنین خبرنگاران آزاد شهرستان‌ها آماده ضبط و انعکاس تصاویر حضور انقلابی مردم و انزجار آنان از دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند. 

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول