اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

جمیله الفرقان: آمریکا همیشه برای برهم زدن آرامش ایران برنامه داشته است

بانوی مسلمان آمریکایی گفت: آمریکا هیچوقت آرامش ایران را نخواسته است و با ایجاد جنگ های مختلف از جمله جنگ رسانه ای و فرهنگی، می خواهد اهداف خود را در ایران دنبال کند.

جمیله الفرقان: آمریکا همیشه برای برهم زدن آرامش ایران برنامه داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، همایش نقض حقوق زنان در غرب عصر امروز بمناسبت یوم الله ۱۳ آبان در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین برپا شد.

صدیقه جمیله الفرقان مادر شهید و بانوی مسلمان آمریکایی که با همسر ایرانی اش، به ایران مهاجرت کرده و فرزندش در آمریکا بخاطر دفاع از اسلام شهید شده است، با حضور در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: بنده می خواهم از متولیان حقوق بشر سوال کنم که چرا در یکی از بهترین مکان های عالم در حرم شاهچراغ(ع) آدم های بی گناه را شهید کردند اینها شیطان واقعی هستند.

وی گفت: من در آمریکا چهار بار بخاطر دفاع از حقوق بشر زندانی شدم و این حقیقت حقوق بشر آمریکا است که اگر پای منافعشان در میان باشد به هیچکس رحم نخواهند کرد.

جملیه الفرقان با ذکر این نکته که در سن چهارده سالگی مسلمان شده است، افزود: حجاب هویت و شخصیت به زنان می بخشد و نگاه غرب به زن یک نگاه ابزاری و کالایی می باشد و در این قضیه هم چون منافعشان با حجاب یک زن از بین می رود نمی خواهند مسلمانان از آن استفاده کنند.

این بانوی مسلمان آمریکایی در پایان در خصوص اهداف آمریکا در ایران تصریح کرد: آمریکا هیچوقت آرامش ایران را نخواسته است و با ایجاد جنگ های مختلف از جمله جنگ رسانه ای و فرهنگی می خواهد، اهداف خود را در ایران دنبال کند.

 

حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز در این جلسه، اظهار کرد: در شرایط حساسی برای زنان مسلمان ایرانی قرار داریم و در این فتنه ای که برپا شد، حجاب و کیان خانواده مورد هجمه قرار گرفت و باید در ۱۳ آبان امسال نقش آفرینی زنان همراه با روشنگری و تبیین حوادث رخ داده همراه باشد.

وی گفت: دشمن امروز ذهن ها را مورد هدف قرار داده است و وظیفه بانوان خصوصا مادران در قبال فرزندان خودشان یک وظیفه خطیر می باشد تا فضای مسمومی که توسط دشمن در فضای مجازی صورت گرفته است را بتوانند خنثی کنند.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول