اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

زنگ استکبار ستیزی در ورامین نواخته شد

همزمان با هفته بسیج دانش آموزی، زنگ استکبار ستیزی به عنوان مراسم محوری شهرستان‌های استان تهران با حضور مسؤولان شهرستانی و استانی در مدرسه شاهد ورامین نواخته شد.

زنگ استکبار ستیزی در ورامین نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، صبح امروز و در آستانه یوم الله ۱۳ آبان و هفته بسیج دانش آموزی زنگ استکبار ستیزی در مدرسه دخترانه فضیلت شاهد ورامین با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، فرماندار ویژه شهرستان ورامین و سایر مسئولین این شهرستان نواخته شد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این مراسم گفت: باید گذشته خودمان را فراموش نکنیم و در این رابطه کنکاش و واکاوی کنیم که چه گذشته پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته ایم.

وی افزود: هشت سال در دفاع مقدس مقابل دشمن ایستادگی کردیم اما یک وجب خاک به دشمن ندادیم و در این مسیر شهدای دانش آموز مانند شهید فهمیده ها و ۱۱۷ شهید دانش آموزان ورامین این کار بزرگ را انجام دادند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تصریح کرد: دشمنان با جنگ نرم و رسانه ای به سمت ما آمده اند، باید هوشیار و بیدار باشیم و دشمنی که بیش از چهل سال بر علیه ما توطئه می کند را بهتر بشناسیم.

 

بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران نیز در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی آبستن حوادث گوناگونی بوده است اما ما با کمک شما دانش آموزان نگذاشتیم پرچم از دستمان بیفتد.

وی افزود: امید همه در کشور از رهبر معظم انقلاب تا پایین ترین مقام مسئول در کشور به شما دانش آموزان است که آینده را باید به بهترین شکل که لیاقت یک فرد ایرانی می باشد رقم بزنید.

بهرامی نقش دانش آموزان بهمراه مربیان را در شرایط فعلی حساس دانست و اظهار داشت: رکن اصلی ثبات و پیشرفت کشور، شما و مربیان آموزشی که هدایت شما را بر عهده دارند هستند و امید است بدور از حواشی فقط با خواندن درس و بهره گیری از مدارج علمی و عملی آموزش بتوانیم ایران اسلامی را بیش از پیش مطرح کنیم.

لازم به ذکر است این مراسم بعنوان مراسم محوری شهرستان های استان تهران برگزار شد.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول