اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع 1500 قلم تجهیزات کاهنده مصرف آب در استان زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در راستای اجرای طرح مدیریت مصرف آب شهری، بیش از یک هزار و 500 قلم تجهیزات کاهنده مصرف آب در شهرهای مختلف استان زنجان توزیع شده است.

توزیع 1500 قلم تجهیزات کاهنده مصرف آب در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا جزءقاسمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مدیریت مصرف آب شهری، بیش از یک هزار و  ۵۰۰ قلم تجهیزات کاهنده مصرف آب در شهرهای استان زنجان توزیع شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خاطر نشان کرد: این میزان اقلام شامل سردوش کاهنده، فلاش تانک، شیرهای چشمی و پرلاتورهای کاهنده بود که در اماکن عمومی و مراکز خدماتی استان زنجان نصب و راه‌اندازی شد.

وی افزود: مساجد، آموزشگاه ها، خوابگاه های دانشجویی و دانش‌آموزی، دستگاه‌های دولتی، آسایشگاه‌های سالمندان و سالن‌های ورزشی از جمله اماکنی بودند که به تجهیزات کاهنده مصرف آب تجهیز شدند.

جزءقاسمی تصریح کرد: این طرح با اعتبار دولتی معادل ۴ میلیارد ریال و توسط دفتر توسعه پایدار، مدیریت مصرف و مطالعات اجتماعی شرکت آبفا استان زنجان اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: میزان اثر بخشی اجرای این طرح در دست بررسی بوده و در صورت تائید، اجرای آن همچنان ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: تجهیزات کاهنده مصرف، تا ۳۰ درصد مصارف خانگی را کاهش دهد که در شرایط کم آبی توصیه می‌شود مشترکان، مدیریت مصرف را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول