اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آب، چالش پیش روی زنجان است/تغییرات در منابع طبیعی استان زنجان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه یکی از مسائل مهم و چالش‌های موجود امروز در خصوص آب است، گفت: در استان اقداماتی در این حوزه انجام شده است.

آب، چالش پیش روی زنجان است/تغییرات در منابع طبیعی استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سیدمحمد شعاعی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان در آیین تودیع و معارفه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، اظهار کرد: در حوزه منابع طبیعی اتفاقات خوبی در استان زنجان افتاده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه یکی از مسائل مهم و چالش‌های موجود امروز در خصوص آب است، اضافه کرد: در استان اقداماتی در این حوزه انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه آب مسئله حائز اهمیتی است، بیان کرد: در زمینه چالش‌های آبی استان اتفاقات خوبی افتاده است و برای ادامه کار نیازمند اهتمام بیشتر، دقت و نوآوری هستیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه برخی مشکلات آبی با طرح‌های ساده‌ای قابل حل است، گفت: طرح‌هایی با ظرفیت بالا می‌تواند در حل مشکلات آب موثر واقع شوند.
در ادامه مراسم رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با بیان اینکه مهم‌ترین بخش تولید و کشاورزی، منابع طبیعی است، عنوان کرد: پروژه‌های ارزشمندی طی سالیان گذشته در آبخیزداری استان به مرحله اجرا درآمده است.
روح‌الله حسنی با اشاره به اینکه طرح‌های آبخیزداری تاثیرات موثری داشته است، اضافه کرد: بسیاری از روستاها از آن بهره‌مند شدند.
وی با اشاره به اهمیت حفاظت و حراست از اراضی ملی، تصریح کرد: اگر زمین را به عنوان یک مولفه مهم محسوب کنیم، قسمت اعظم این زمین در اختیار منابع طبیعی است.
به گزارش خبرگزاری فارس، در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات خلیل آقاجانلو، سید حسن حسینی به عنوان مدیر کل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان معارفه شد.
انتهای پیام/۷۳۰۰۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول