اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

معاون ستاد امربه‌معروف: مجلس از رسانه‌های انقلابی حمایت کند

معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیان اینکه جنگ کنونی جنگ رسانه‌ای است، گفت: مجلس باید از رسانه‌های انقلابی حمایت قاطع کند و رسانه‌ها به موقع در صحنه حضور داشته باشند و از توطئه‌های دشمن غفلت نکنند.

معاون ستاد امربه‌معروف: مجلس از رسانه‌های انقلابی حمایت کند

حجت السلام حمیدرضا صادق‌زاده معاون امور استان‌ها و دستگاه‌های حاکمیتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری، اتفاقات اخیر از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی طراحی شده است که به هر بهانه سعی در ضربه زدن به ایران قوی را دارند.

وی گفت: با توجه به تلاش‌های بی وقفه دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی، همه سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی کشور باید با اجرای برنامه‌های مناسب، با تهاجم فرهنگی دشمن مقابله کنند.

معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور افزود: بسیج و فراجا در همه میادین علاوه بر حفظ مکتب ولایت و امور تربیتی به مقابله با فتنه‌های دشمنان نیز پرداخته‌اند لذا نباید سازمان‌های دیگر در موضوعات فرهنگی و تربیتی غفلت کنند.

حجت السلام صادق‌زاده بیان کرد: مردم مانند همیشه با حضور به‌موقع خود، در همه صحنه‌ها حاضر شده و پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده‌اند همچنین جامعه ورزشی و هنری خوبی داریم که حامی کشور بوده و نباید تعداد محدودی از این قشر جامعه را به کل تعمیم دهیم.

وی با بیان اینکه برای خنثی کردن نقشه دشمنان باید در کنار مردم باشیم، تصریح کرد: دشمنان این نظام پس از پیروزی انقلاب اسلامی در طول این چهار دهه که از عمر انقلاب گذشته همواره به فکر نقشه فریب و توطئه بوده اما همه ما باید در کنار مردم و نسل جدید باشیم تا نقشه‌های دشمن عملیاتی نشود.

معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با اشاره به اینکه بسیج، جهاد تبیین را آغاز کرده است، افزود: دراین راستا بسیج کار تبیین را آغاز کرده و در حال رفع اشکالات در این حوزه بوده تا این اقدام به بهترین نحو انجام شود، مجلس شورای اسلامی نیز باید برای این منظور اقداماتی انجام داده و قوانینی وضع کند.

حجت السلام صادق‌زاده با بیان اینکه جنگ کنونی جنگ رسانه‌ها است، ادامه داد: در شرایط کنونی رسانه‌های معاند با تمام قوا به میدان آمده و به صورت شبانه روزی فعال هستند لذا دستگاه‌هایی مانند صدا وسیما و خبرگزاری‌های کشور در خط مقدم این جنگ هستند و لازم است مورد حمایت قرار گیرند.

معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با تاکید براینکه در جنگ رسانه‌ای باید امکانات در اختیار رسانه‌ها باشد، اظهار کرد: در جنگ نمی‌توان بدون داشتن تجهیزات و امکانات موفق شد لذا مجلس باید حمایت قاطع کند و رسانه‌ها در چنین شرایطی خود را درگیر جنگ رسانه‌ای تمام عیار کنند و به‌طور شبانه روزی فعالیت کنند زیرا غافل شدن در جنگ رسانه‌ای موجب شکست می‌شود پس باید مانند مردم، قوی و به موقع در صحنه‌ها حضور داشته باشند.

وی در پایان با تاکید بر توجه بیشتر به موضوع امر به معروف و نهی از منکر و انجام شیوه صحیح آن، خاطرنشان کرد: این آدرس غلط از سوی دشمنان داده می‌شود که امر به معروف فقط مربوط به حوزه عفاف و حجاب است اما ضمن آنکه موضوع حجاب برای ما اهمیت دارد، در سایر حوزه‌ها از جمله مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و غیره نیز باید به این موضوع توجه شود و موثر بودن آن را مردم ببینند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول