اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

جنگ رسانه‌ای از جنگ خیابانی قوی‌تر است

عضو هیأت علمی جامعه المصطفی العالمیه با بیان اینکه دشمن سه نعمت امنیت، آرامش و رفاه اقتصادی را نشانه گرفته است، گفت: امروز جنگ ترکیبی رسانه‌ای و خیابانی راه انداخته‌اند و چه بسا جنگ رسانه‌ای از جنگ خیابانی قوی‌تر است.

جنگ رسانه‌ای از جنگ خیابانی قوی‌تر است

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، حجت الاسلام ناصر رفیعی عضو هیأت علمی جامعه المصطفی العالمیه، شامگاه امشب در مراسم بزرگداشت حضرت عبدالعظیم(ع) که به مناسبت شب ولادت این محدث والامقام در آستان مقدس آن حضرت برگزار شد، اظهار کرد: یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای عزیز شیراز که در کنار مضجع شریف احمدبن موسی(ع) به شهادت رسیدند را گرامی می داریم ان‌شاءالله مهمان اهل بیت علیهم السلام باشند.

وی با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: طبق آیه ۱۱۲ سوره نحل، سه نعمت مهم داریم که کفران این ها عذاب دارد؛ یکی امنیت، دومی آرامش و سومی رفاه اقتصادی است. هر سه مهم که نباشد دین‌داری در خطر است و امروز دشمن هر سه را هدف گرفته است.

 عضو هیأت علمی جامعه المصطفی العالمیه با بیان اینکه امروز جنگ ترکیبی رسانه ای و خیابانی راه انداخته اند و چه بسا جنگ رسانه ای از جنگ خیابانی قوی تر است، ادامه داد: امنیت را با حوادث اخیر نشانه گرفته اند زیرا اگر امنیت سلب شود همه چیز را گرفته اند.

حجت الاسلام رفیعی تصریح کرد: ایران حدود ۲۰۰ گروه مخالف دارد که همه آنها با یکدیگر مخالف هستند لذا مولفه های لازم برای براندازی نظام را ندارند و از این رو، رژیم غاصب صهیونیستی طرحی به نام «ابراهیم» از مدت ها پیش مطرح کرده اند و می گویند شرایط براندازی نیست اما آنقدر زخم بزنید که به خودشان مشغول و درگیر باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید مراقب جوانان باشیم، افزود: با نشانه گرفتن آرامش، ترس در دل مردم ایجاد می کنند و به همین دلیل بسیاری از تورهای گردشگری و موضوعات مختلف در این مدت کنسل شد که باعث آسیب های مختلف به مردم شد.

این استاد دانشگاه بیان کرد: دانشگاه یکی از ابزارهای مهمی است که دشمن برای رسیدن به اهداف خود از آن استفاده می‌کند و فحش و ناسزا به دانشگاه‌ها کشیده شده است.

حجت الاسلام رفیعی در پایان با بیان اینکه مسلمانان را هدف قرار داده اند، خاطرنشان کرد: شیعه و سنی برایشان مهم نیست و با ایجاد اختلاف و تفرقه و توطئه های مختلف، همه گروه‌های مذهبی را هدف گرفته اند و در همه شهرها جنایات مختلفی مرتکب می شوند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول