اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بهره‌وری از سواحل مازندران باید حساب شده باشد

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: بهره‌وری از سواحل باید حساب شده باشد.

بهره‌وری از سواحل مازندران باید حساب شده باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار با یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تسلیت جریان تاسف بار توهین به یکی از حرم‌های سه‌گانه اهل بیت (ع) در کشورمان و شهادت جمعی از زائران و نمازگزاران در آن بارگاه، اظهار کرد: کسانی که بستر چنین توهین‌هایی را ایجاد کرده و در چهل روز گذشته با ایجاد آشوب و اغتشاشات با سلاح گرم و سرد به انسان‌های بیگانه از کودک تا بزرگ حمله می‌کنند، سرچشمه همه آنها از صهیونیست و اسرائیل غاصب است.

وی با اشاره به اهمیت بالای مساله فرهنگ، افزود: فرهنگ ارزشی ما با نگاه اعتقادی و دیدگاه دینی و ولایی ما همخوان و هماهنگ باشد.

نماینده ولی فقیه مازندران با تاکید بر اینکه وظیفه همه ما تقویت فرهنگ انقلاب اسلامی است، گفت: به‌طور حتم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه تقویت فرهنگ ارزشی مسوولیت بیشتری دارد.

محمدی لائینی با بیان اینکه اغتشاش‌گرانی که قرآن می‌سوزانند و به بانوان باحجاب و چادرشان توهین می‌کنند در راستای دو فرهنگ متضاد حرکت می‌کنند، اضافه کرد: خوشبختانه مازندران ما از فرهنگ دینی و ولایی بومی و بافت فرهنگی و سنتی دقیق و محکم برخوردار بوده که در مقابل امواج و تهاجمات بیگانه قرص و محکم ایستاده و نلرزیده، گرچه آسیب‌هایی هم داریم که به‌خاطر گردشگرپذیر بودن آن است و البته فرصتی برای بهره‌وری است.

وی با اعلام اینکه مازندران در حوزه مسائل فرهنگی، عمران و آبادانی نیاز به توجهات بیشتری دارد، اظهار کرد: درخواست ما از مسوولان ملی این است که مازندرانی را که در سال میزبان ده‌ها میلیون گردشگر و مسافر است، ببینند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به آزادسازی ۴۸۰ کیلومتر از سواحل، یادآور شد:بهره‌وری از سواحل باید حساب شده باشد، هم خدمات فرهنگی خوبی ارائه دهد و هم ضوابط رعایت شود که به بودجه‌های بیشتری نیاز دارد که باید بودجه ملی باشد.

محمدی لائینی با بیان اینکه جاده‌های این استان زیبنده آن و درخور ده‌ها میلیون گردشگر نیست، گفت: برخی از پروژه‌های در حال اتمام نیز نیاز به توجه بیشتری برای پایان کار دارد که لازم است مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد: امیدواریم که سیاست‌ها در راستای تقویت این فرهنگ سیاسی استکبارستیزی و هضم نشدن در فرهنگ دنیای غرب همه زحمت بکشیم؛ چرا که این فرهنگ حق الناس و حق الشهدا است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول