اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مردم همیشه با حضور در صحنه نقشه دشمن را خنثی کرده‌اند

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: باید خواص جامعه از انفعال و سردر‌گمی بیرون بیایند، مردم همیشه مسیر را خوب شناخته‌اند و همیشه با حضور در صحنه، نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.

مردم همیشه با حضور در صحنه نقشه دشمن را خنثی کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان؛ سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به حمله تروریستی در حرم حضرت احمدبن موسی(ع) اظهار کرد: حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) و شهادت جمعی از هموطنان‌مان دل هر آزادمردی را به درد می‌آورد که شخصی با شقاوت تمام به زائران اهل بیت (ع) و نمازگزاران این‌گونه حمله کند و آن‌ها را به جرم اینکه مسلمان هستند و از دین مبین اسلام پیروی می‌کنند به خاک و خون بکشاند؛ ایادی استکبار باید بدانندکه انتقام سختی از آن‌ها گرفته خواهد شد.

وی تصریح کرد: استکبار و دشمنان نظام با اینگونه کارها خوی وحشی‌گری خود را به جهانیان نشان خواهند داد و مردم مسلمان ایران هیچ‌گاه زیر بار سلطه استکبار نخواهند رفت، مردم همیشه نشان دادند که پشت نظام، ولایت فقیه و انقلابشان بوده و خواهند بود.

 

 

در ادامه این جلسه سردار جواد استکی رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان اظهار داشت: هماهنگی نیروهای انقلاب باعث امید مردم شده است و باید نهاد‌های فرهنگی چه حاکمیتی و چه مردمی تلاش‌های خود را در راستای تبیین دستاوردها و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی برای نسل جوان معطوف بدارند و بدانیم کم‌کاری در این زمینه‌ها جفای به خون شهدایی است که برای تناور شدن نهال این انقلاب از جان خود گذشتند.

 

در ادامه سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان اظهار داشت: بزرگترین معروف حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است که همه وظیفه داریم در این راه تلاش کنیم، باید خواص جامعه از انفعال و سردر‌گمی بیرون بیایند، مردم همیشه مسیر را خوب شناخته‌اند و همیشه با حضور در صحنه، نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.

 

 

در پایان جلسه حجت الاسلام محسن مظاهری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان بیان داشت: امروز جامعه نیاز به کار‌های فرهنگی دارد که باید تلاش کنیم معروفات را احصا و در جامعه اسلامی ترویج دهیم؛ وقتی معروفات در جامعه نقش خود را ایفا کند دیگر منکرات جایگاهی نخواهد داشت و خود مردم به صورت خود جوش با منکرات مبارزه خواهند کرد.

پایان پیام /۶۳۱۲۹/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول