اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان منصوب شد

حجت‌الاسلام محسن مظاهری طی حکمی از سوی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان معرفی شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام محسن مظاهری طی حکمی از سوی کاظم صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان منصوب شد. 

در حکم وی آمده است: انتظار می‌رود با همت عالی و در پرتو رهنمودها و تدابیر مقام معظم رهبری و در چهارچوب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و میثاق‌نامه دبیران با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های مادی و معنوی استان در راستای احیای فرضیتن در تقویت شبکه‌های مطالبه‌گری حکیمانه، منشأ خدمات مؤثر باشید. 

در ادامه تصریح شده است: لازم است نتایج اقدامات و خروجی‌های قابل ارزیابی بر اساس برنامه و شاخص‌های ارائه شده به صورت ماهانه از طریق سامانه به ستاد مرکز گزارش شود. 

به گزارش فارس، محسن مظاهری از طلاب انقلابی و توانمند است که سابقه مسؤولیت معاونت تعلیم و تربیت سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان را در کارنامه خود دارد.

لازم به ذکر است پیش از این حجت‌الاسلام احمد عبدالهی‌نژاد به مدت هفت سال این سمت را بر عهده داشت.

انتهای پیام/۶۳۱۲۹/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول