اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ویزیت رایگان پزشکان در دارالشفاء کوثر به مناسبت میلاد سیدالکریم

ویزیت رایگان پزشکان در دارالشفاء کوثر و بازدید رایگان از موزه، مرکز نجوم، آسمان‌نما و رصدخانه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) به مناسبت ولادت آن حضرت، امروز هشتم آبان ماه انجام می‌شود.

ویزیت رایگان پزشکان در دارالشفاء کوثر به مناسبت میلاد سیدالکریم

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، امروز هشتم آبان ماه(۱۴۰۱/۸/۸) مصادف با چهارم ربیع الثانی(۱۴۴۴/۴/۴) روز میلاد باسعادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ویژه برنامه های متنوعی در آستان مقدس سیدالکریم برگزار می‌شود.

ظهر امروز بعد از نماز جماعت ظهر و عصر ویژه برنامه ای با سخنرانی حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی و مدیحه سرایی احمد شربیانی برگزار و همچنین در شام میلاد ویژه برنامه انس با قرآن کریم بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای امام علی(ع) برگزار و به روی آنتن زنده شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

ویزیت رایگان پزشکان متخصص، فوق تخصص و عمومی و انجام تزریقات، پانسمان و سرم‌تراپی امروز در دارالشفاء کوثر آستان مقدس به مناسبت میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) انجام می‌شود.

بازدید رایگان از موزه آستان مقدس، بازدید رایگان از مرکز نجوم، آسمان‌نما و رصدخانه آستان مقدس، برگزاری مراسم جشن تکلیف و جشن عقد ازدواج جوانان نیز از دیگر برنامه های این بارگاه ملکوتی است.

حضور خادمین آستان مقدس در مدارس، منزل شهید، هیئات مذهبی، مساجد و ادارات به منطور اهدا تبرکات و پرچم متبرک آستان مقدس انجام می‌شود.

مراسم جاروب زنی خدام فرّاش بعدازظهر امروز در صحن امام حسن(ع) با حضور عاشقان و دلباختگان اهل بیت علیهم السلام برگزار می‌شود.

به گزارش فارس؛ هفته بزرگداشت محدث والامقام حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از ۵ تا ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۱ مصادف با اول تا هفتم ربیع الثانی ۱۴۴۴ هجری قمری است که به همین مناسبت برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مختلفی در حرم مطهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول