اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پدر شهید علی فاضلی: پسرم داشت به باشگاه می‌رفت؛ ترورش کردند

پدر شهید علی فاضلی که شب گذشته فرزندش در حادثه ترور دو فرد رهگذر در آمل ترور شدند، می‌گوید؛ پسرم گفت می‌روم بیرون بستنی بخورم و به باشگاه می‌روم که این اتفاق برایش افتاد.

پدر شهید علی فاضلی: پسرم داشت به باشگاه می‌رفت؛ ترورش کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حسن فاضلی پدر شهید علی فاضلی که شب گذشته در حین تردد در خیایان امام خمینی (ره) مورد اصابت گلوگه قرار گرفت و ناجوانمردانه به شهادت رسید، اظهار کرد: پسرم گفت می‌روم یک دوری می‌زنم، بستنی بخورم و به باشگاه می‌روم که این اتفاق افتاد.

وی گفت: علی فرزند خیلی خوبی و اهل هیأت بود، بین سه پسرم علی خیلی ممتاز بود.

پدر شهید علی فاضلی در این زمینه ضمن انزاجار از این حرکت ناجوانمردانه می‌گوید؛ ما اگر صد تا از این فرزندان داشته باشیم فدای سر علی اکبر امام حسین (ع) و مقام معظم رهبری، به زودی زود انشالله از این نامردهایی که مردم را اذیت می‌کنند، انتقام گرفته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: منافقین از هر دری  می‌خواهند؛ چون دوست ندارند پرچم سیدالشهدا (ع) بالا باشد، اگر اعتقاد قلبی به خدا، قرآن و اهل بیت داشته باشند هیچ وقت این کار را نمی‌کنند آنها گمراه هستند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول