اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فرمانده سپاه کربلا: اجازه عرض‌اندام را به دشمنان و براندازان نمی‌دهیم /با کمک مردم، با قدرت جلوی برهم زنندگان امنیت خواهیم ایستاد

فرمانده سپاه کربلا گفت: ایران، سوریه نیست؛ زیرا اضلاع قدرت ما، وجود رهبری شجاع و مردمی بابصیرت در کنار نیروهای مسلح هوشیار، اجازه عرض‌اندام را به دشمنان و براندازان نمی‌دهد.

فرمانده سپاه کربلا: اجازه عرض‌اندام را به دشمنان و براندازان نمی‌دهیم /با کمک مردم، با قدرت جلوی برهم زنندگان امنیت خواهیم ایستاد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی در جمع خبرنگاران با اشاره به ترور کور دو جوان در شهرستان آمل اظهار کرد: به نظر می‌رسد این حادثه یک ترور کور در راستای برنامه‌ریزی جریان ضدانقلاب در قالب کشته سازی برای گرم نگه‌داشتن تنور اغتشاشات و آشوب در جامعه بوده است.

وی با یادآوری حوادث و ترورهای سال ۶۰ گروهک منافقین در کشور، تصریح کرد: حوادث ناگوار رخ داده در شیراز و آمل، شبیه ترورهای کور منافقین در اوایل انقلاب است، جریان ضدانقلاب از هر فرصتی استفاده می‌کند تا با ترورهای کور و بی‌هدف امنیت جامعه را هدف بگیرد و به نوعی انتقام شکست خود را در همراهی نکردن مردم از براندازان و آشوبگران از خود مردم بگیرد.

فرمانده سپاه کربلا اظهار امیدواری کرد، مردم با بصیرت ایران به زودی همچون حماسه ۶ بهمن طومار ضدانقلاب و تروریست‌های منافق رو در هم خواهند پیچید.

سردار مسلمی با بیان اینکه حفظ آرامش و امنیت مردم خط قرمز سپاه و دیگر دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی محسوب می‌شود، بیان کرد: تضعیف نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی ظلم به جامعه و مردم است، نمی‌گذاریم امنیت جامعه بازیچه دست برخی منافقین داخل و معاندین خارج نشین قرار گیرد و با کمک خود مردم، با قدرت جلوی برهم زنندگان امنیت و آرامش جامعه خواهیم ایستاد.

وی در ادامه با اشاره به حوادث اخیر افزود: اتفاقات این روزهای ایران تداعی کننده سناریوی اجرا شده در سوریه است، نقش پر رنگ جریان‌های تجزیه طلب در اتفاقات اخیر به همراه هدایت رسانه‌ای و سایبری از سوی کشورهای غربی، فعال شدن توده‌های منافقین به شکل شبکه‌ای در کشور با هدف فرسایشی کردن اغتشاشات و آشوب و اختلال در کسب و کار مردم با اجرای عملیات‌های کور مسلحانه و عادی سازی ترور و مواردی از این دست در سوریه به خوبی پیاده سازی شد و دشمن این کشور را وارد یک جنگ شهری خانمان سوز کرد.

فرمانده سپاه کربلا تاکید کرد: ایران، سوریه نیست؛ زیرا اضلاع قدرت ما، وجود رهبری شجاع و مردمی با بصیرت در کنار نیروهای مسلح هوشیار، اجازه عرضه اندام را به دشمنان و براندازان نمی‌دهد.

سردار مسلمی خاطرنشان کرد: دشمن در محاسبات خود در شناخت مردم و جامعه اسلامی کاملا اشتباه کرده همانطور که در بیش از ۴ دهه عمر انقلاب با محاسبات غلط خود جز خفت و خواری و شکست چیزی عایدش نشده است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول