اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

عنوان بهترین انجمن سینمای جوانان کشور به اصفهان رسید

مدیر انجمن سینمای جوانان ایران استان اصفهان گفت: سطح بالای کیفی و کمی آموزشی، برگزاری جشنواره‌های مختلف و تولیدات خوب دفتر اصفهان باعث شد، انجمن سینمای جوانان اصفهان بهترین دفتر سینمای جوان کشور در ارزیابی ۵ ساله اخیر شود.

عنوان بهترین انجمن سینمای جوانان کشور به اصفهان رسید

سیدمحمد طباطبایی مدیر انجمن سینمای جوانان ایران استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه انجمن سینمای جوانان اصفهان به عنوان بهترین دفتر سینمای جوان کشور در ۵ ساله اخیر انتخاب شد، اظهار کرد: انجمن سینمای جوانان اصفهان نهادی زیرمجموعه وزارت ارشاد است که در سراسر کشور ۶۰ دفتر و در استان اصفهان چهار دفتر در شهرهای اصفهان، خمینی‌شهر، نجف‌آباد و کاشان دارد.

وی افزود: دفتر اصفهان از سال ۱۳۶۴ آغاز به کار کرده و تاکنون بیش از ۵ هزار نفر را در حوزه فیلم‌سازی آموزش داده است و در حال حاضر بزرگ‌ترین پاتوق فیلم کوتاه در کشور است، همچنین بزرگترین و باکیفیت‌ترین کانون عکس اصفهان در دفتر اصفهان وجود دارد که نزدیک به ۲ هزار عکاس عضو فعال دارد.

طباطبایی گفت: سطح بالای کیفی و کمی آموزشی، برگزاری جشنواره‌های مختلف و تولیدات خوب دفتر اصفهان باعث شد، انجمن سینمای جوانان اصفهان بهترین دفتر سینمای جوان کشور در ارزیابی ۵ ساله اخیر شود.

مدیر انجمن سینمای جوانان ایران استان اصفهان با اشاره به اینکه پاتوق فیلم کوتاه در پردیس سینمایی سیتی‌سنتر، یکشنبه‌های هر هفته برگزار می‌شود و استقبال خوبی از فیلم کوتاه می‌شود، خاطرنشان کرد: این فیلم‌های کوتاه هم تولیدات بچه‌های اصفهان و نیز فیلم‌های بزرگ ایران و جهان است که رایگان به نمایش در می‌آید و فصل جدید نمایش فیلم‌ها به زودی اعلام می‌شود.

برگزاری جشنواره سالانه فیلم کوتاه اصفهان

وی با اشاره به اینکه به طور معمول بچه‌های انجمن از سنین ۱۷ تا ۳۵ سال هستند، تصریح کرد:  افراد با سنین بالاتر نیز عضو انجمن هستند، ما باکیفیت‌ترین دفتر آموزشی کشور هستیم و جشنواره‌های مختلفی را برگزار می‌کنیم از جمله آن‌ها می‌توان به یکی از مهمترین جشنواره‌ها به نام جشن سالانه فیلم کوتاه اصفهان که سه دوره برگزار شده اشاره کرد که تلاش می‌شود امسال نیز در بهمن با اسفند برگزار شود.

طباطبایی با اشاره به حوزه آموزشی انجمن سینمای جوانان اصفهان خاطرنشان کرد: در حوزه آموزش سینما دوره‌های هفت‌ماهه فیلم‌سازی در حال برگزاری است که ۱۳ آبان همزمان در سراسر کشور آزمون سراسری برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تا قبل از ۱۳ آبان برای شرکت در آزمون ثبت نام و در صورت قبولی وارد دوره آموزشی شوند،  این دوره سابقه خوبی دارد و از سال ۶۴ در حال برگزاری بوده و یکی از بهترین مکان‌ها برای آموزش سینما به حساب می‌آید، علاقه‌مندان برای شرکت در آزمون، با مراجعه حضوری در تالار فرشچیان یا تماس تلفنی با  ۰۳۱۳۶۲۴۷۰۷۴ می‌توانند ثبت نام کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۴/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول