اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

شهید سیدمحمد مهدی حسینی کاشانی: جوانان ما با شناخت کامل از انقلاب اسلامی حمایت می‌کنند

شهید سیدمحمد مهدی حسینی کاشانی در وصیت‌نامه خود آورده است: جوانان ما با شناخت کامل از این انقلاب اسلامی پا به کار حمایت از آن نهاده‌اند و با باری از اعمال نیکو و صالح به دنیای ابدی و آخرت پا می‌گذارند.

شهید سیدمحمد مهدی حسینی کاشانی: جوانان ما با شناخت کامل از انقلاب اسلامی حمایت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شهید سیدمحمد مهدی حسینی کاشانی فرزند سیدمحمد در سوم شهریور 1351 در کاشان متولد شد. پدرش که از روحانیون این شهر بود چندی بعد برای استفاده از ظرفیت حوزه علمیه همراه با خانواده به قم مهاجرت کرد. شهید سیدمحمد مهدی حسینی کاشانی در تاریخ 1366/1/23 در جبهه شلمچه و در عملیات والفجر 1 به درجه رفیع شهادت نایل شد. در ادامه وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم رب الشهداء و الصدیقین

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون / هرگز مپندارید آنان که در راه خدا کشته می‌شوند، مرده‌اند بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.

با درود و سلام به رسول اسلام(ص) بنیان‌گذار آئین اسلام که نشات گرفته از قرآن کتاب آسمانی خداست. با سلام به امام زمان مهدی موعود(عج) و نایب بر حقش امام خمینی و امت شهیدپرور و غیور ایران و با سلام و درود و سلام به تمامی ارواح پاک و مطهر شهدای اسلام از اوایل اسلام تا به کربلای خونین این کشور اسلامی.

با سلام به خانواده‌های معظم و شجاع و بزرگوار شهیدان انقلاب اسلامی و با سلام به تمامی رزمندگان اسلام که در هر جا برای پیشبرد اهداف عالیه اسلام جان خود را در طبق اخلاص نهاده و شجاعانه با کفار جنگ می‌کنند و بالاخره با سلام به تمامی رهروان صدیق و انسان‌های مصلحی که با دلیری راه شهداء را ادامه می‌دهند.

سلام به پدر و مادر عزیزم که توانستند این امانت که از نزد پروردگارشان به آن‌ها رسیده بود به خوبی و سرافرازی به صاحب اصلی‌اش باز گردانند، امیدوارم که مرا حلال کنند.

دیگر آنکه من کوچکتر از آنم، سخنی برای امت شهیدپرور داشته باشم و نیز هر چه بخواهم بگویم تمامی آنها در وصایای دیگر شهدا شنیده یا دیده‌اید و حالا کسی را خواستار است که به این وصایا عمل کند.

تشکر می‌کنم از کسانی که به یاد شهدا و مجروحین هستند و نیز صحنه انقلاب را خالی نگذاشته و پشت جبهه را حفظ می‌کنند و در دهان منافقین و فرصت طلب‌ها می‌زنند و همیشه در این فکرند که چگونه می‌توانند اسلام را توسعه داده  و نیز خود آن فرد خودش را به مقامات کمال الهی برساند و به فکر خودش نباشد و مال دنیا را از خود دور نماید.

صحبتی که با بندگان  و مسلمانان واقعی خدا دارم این است که انسانی واقعاً در خط اسلام و خدا باشید و امیدوارم که اینگونه باشید و این را بدانید که می‌دانید این دنیا جای ماندن نیست و خوشا به حال کسی که با باری از اعمال نیکو و تقوی به آن دنیا نقل مکان کند و در نزد بندگان خوب خدا قرار بگیرد و امیدوارم که اینگونه باشید.

سخن دیگر من به آن کسی است که هنوز با این انقلاب اسلامی دشمنی داشته و با سهل انگاری و بی‌اعتنایی به انقلاب عمل می‌کنند. این را بگویم که آن‌ها بدانند که ما رزمندگان اسلام که من کوچکتر از این حرف‌ها هستم تا آخرین قطره خون مظلومانه از این انقلاب دفاع می‌کنند. به آن صورت که تاکنون دلیرانه دفاع کرده‌اند و این را بدانید که این جوانان ما با شناخت کامل از این انقلاب اسلامی پا به کار حمایت از آن نهاده‌اند و با باری از اعمال نیکو و صالح به دنیای ابدی و آخرت پا می‌گذارند.

امیدوارم که شما آگاه شده باشید و این را بدانید که این انقلاب اسلام را می‌خواهد، شاید در این بین اشکال هایی به وجود آید ولی با اتحاد خودتان از این اختلافات دوری نمایید.

دیگر عرضی ندارم و امیدوارم تمام اقوام، دوستان مهربان و عزیزم مرا حلال کنند و راه شهدا را ادامه دهند و امیدوارم راه اسلام را که در این انقلاب نهفته است را ادامه بدهید و پیام من به پدر و مادر و برادر و خواهرانم این است که اگر حرکت ناپسندی از من دیده‌اید مرا به بزرگی خود ببخشید و حلال کنید و این را بدانید که در راه خدا مرا داده‌اید و نگران نباشید.

با امید پیروزی رزمندگان اسلام

انتهای پیام / 78032

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول