اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرمانشاه میزبان هنرمندان کشور شد/ برپایی نمایشگاه سراسری «صنایع دستی» در ۱۲۰ غرفه

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه، از برپایی سیزدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی در کرمانشاه خبر داد.

حامد وفا‌پور، مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از برپایی سیزدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی در نمایشگاه بین‌المی کرمانشاه واقع در پارک شاهد خبر داد.

وی از این نمایشگاه به عنوان ویترین صنایع دستی استان و دیگر استان‌های کشور یاد کرد و ادامه داد: هنرمندان صنایع دستی از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

ترویج و رونق صنایع دستی، حفظ و احیای برخی از رشته‌ها، حمایت از افزایش فروش هنرمندان، بازاریابی، تبادل نظر و کسب تجربه بین هنرمندان استان با سایر استان‌ها از جمله از اهداف برپایی این نمایشگاه است که مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه به آن اشاره کرد.

وی گفت: این نمایشگاه از دوم تا ششم آبان‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ و در روز جمعه از ساعت ۹ تا ۲۱ برای بازدید عموم دایر است. 

وفاپور با اشاره به برپایی ۱۲۰ غرفه در نمایشگاه سراسری صنایع دستی کرمانشاه، خاطرنشان کرد: نیمی از این غرفه‌ها در اختیار هنرمندان کرمانشاه و نیمی دیگر در اختیار هنرمندان سایر استان‌های کشور است.

وی صنایع دستی را یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی در کشور دانست و گفت: اداره کل میراث فرهنگی استان در کنار این نمایشگاه ورکشاپ‌های آموزش صنایع دستی برپا خواهد کرد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول