اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

بهره‌مندی بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از خدمات کاروان طرح نذر آب ۵ استان مرکزی

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزى از اجراى طرح ملى نذر آب ۵ توسط این جمعیت در مناطق کم برخوردار استان کرمان با خدمت‌رسانی به بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر خبر داد.

بهره‌مندی بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از خدمات کاروان طرح نذر آب ۵ استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علیرضا شهرجردی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کاروان طرح ملی نذرآب ۵ از تاریخ بیست و ششم لغایت بیست و هشتم مهرماه سال جاری به شهرستان ریگان استان کرمان اعزام و به بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ شهروند این شهرستان خدمت‌رسانی کردند.

وی افزود: تیم اعزامی متشکل ۹۰ نفر شامل پزشکان عمومی، متخصص همچون دندانپزشک، چشم پزشک و جراح و پرستار و نیروهای پشتیبانی که در تاریخ مذکور در شهرستان ریگان به ارائه خدمات عام‌المنفعه و بشردوستانه صورت تخصصی پرداختند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزى بیان کرد: خدمات ارائه شده همچون انجام ۴۰۰ عمل جراحی توسط پزشکان جراح، یک هزار و ۳۰۰ نفر خدمات دندانپزشکی و حدودا ۵۰۰ مورد خدمات پزشکان تخصصی، ۵۰۰ نفر چشم پزشکی و ۵۰۰ نفر نیز توسط پزشک عمومی ویزیت شده‌اند.

 

شهرجردی ادامه داد: تعداد ۳۰۰ عدد عینک در همان محل ویزیت بنابر تشخیص پزشک ساخته و تحویل مراجعین شده و علاوه بر آن در حاشیه اجرای طرح ۳۰۰ سبد غذایی تهیه و در سطح روستاها توزیع شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر خدمات مذکور تعداد ۱۰۰ تانکر ۸۰۰ لیتری، تهیه پک های لوازم تحریر به ارزش ۱۰۰ میلیون تومن و ۶۰۰ باکس آب معدنی ۱ و نیم لیتری تهیه و در بیش از ۱۵ روستای کم برخوردار اطراف شهرستان ریگان توزیع شد.

 

 سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزى با تاکید بر حضور تیم‌های سحر (سامانه حمایت روانی در سوانح و حوادث) در مناطق کم‌برخوردار به ویژه در هنگام بحران افزود: تعدادی بالغ بر ۱ هزار ۱۰۰ نفر از خدمات بشردوستانه تیم سحر جمعیت هلال احمر استان مرکزی در کنار خدمات دیگر این تیم بهره‌مند شدند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول