اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

اعطای تسهیلات ۵۰ میلیونی به بیماران خاص و صعب‌العلاج استان مرکزی

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی از اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب‌العلاج خبر داد.

اعطای تسهیلات ۵۰ میلیونی به بیماران خاص و صعب‌العلاج استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان مرکزی علیرضا شهرجردی با اشاره به اعطای تسهیلات ۵۰ میلیونی به بیماران خاص و صعب‌العلاج استان اظهار کرد: افراد متقاضی واجد شرایط می‌توانند به شعب جمعیت هلال احمر در سطح استان مراجعه کرده و درخواست دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه را ارائه کنند.

وی در خصوص شرایط پرداخت این تسهیلات به بیماران نیازمند، افزود: این افراد ابتدا باید به پزشک معتمد جمعیت هلال احمر مراجعه کرده و پس از تأیید و احراز هویت، مدارک را برای بررسی به کمیته‌ مدنظر ارسال کنند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی بیان کرد: ارائه صورت‌حساب پرداخت شده از سوی بیمار در بیمارستان، ارائه گواهی پزشک دال بر بیماری و مدارک شناسایی معتبر از مواردی است که باید از سوی متقاضیان به کمیته بررسی ارائه شود.

شهرجردی ادامه داد: کمیته بررسی شامل سرپرست جمعیت هلال احمر، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر، خزانه‌دار، معاون درمان و توان‌بخشی و حراست جمعیت در استان است.

وی گفت: امسال ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از سوی بانک مهر ایران جهت اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به بیماران نیازمند صعب‌العلاج و مسری در نظر گرفته شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی در خصوص بازه زمانی پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به بیماران نیازمند تصریح کرد: بررسی مدارک در کمیته مورد نظر کمتر از یک ماه انجام و پس از احراز هویت بیمار، معرفی‌نامه‌ای در اختیار فرد قرار گرفته و می‌تواند به بانک عامل جهت دریافت وام مراجعه کند. این تسهیلات با کارمزد چهار درصد و در اقساط ۳۶ ماهه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول