اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

جمع‌آوری ۲۳۰۰ قلاده سگ ولگرد طی سال جاری در رفسنجان

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان از جمع‌آوری ۲۳۰۰ قلاده سگ ولگرد از ابتدای امسال تاکنون در رفسنجان خبر داد.

جمع‌آوری ۲۳۰۰ قلاده سگ ولگرد طی سال جاری در رفسنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، محمدعارف پوراسداللهی امروز با اشاره به عملکرد معاونت خدمات شهری، اظهار کرد: در سه ماهه دوم امسال بیش از ۲۵٠ مورد تبلیغات غیرمجاز و ۱۵٠ مورد وسایل سد معبر در پیاده‌روهای سطح شهر جمع‌آوری شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان عنوان کرد: در این بازه زمانی تعداد ۱۷۵ مورد اخطار جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، ۱۲۴ مورد اخطار ریختن زباله به مغازه‌ها، ۱٠۷ مورد اخطار بهداشتی به سبب فاضلاب و دام و طیور و ۲۶۵ مورد اخطار سد معبر داده شده است.

پوراسداللهی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلیه نخاله غیرمجاز و رها شده و پسماندهای شهری در مناطق مسکونی مراتب را با شماره تماس ۱۳۷ مرکز فوریت‌های شهری اطلاع‌رسانی کنند، گفت: بازدید از تنظیف معابر منطقه و همکاری با واحدهای شهرداری در دستور کار روزانه این معاونت است.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ هزار مترمکعب نخاله ساختمانی از سطح منطقه یک و دو شهرداری رفسنجان در سه ماهه دوم امسال جمع‌آوری شد.

 از جمع‌آوری قریب به ۲۳٠٠ قلاده سگ از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و بیان کرد: شهروندان درصورت مشاهده سگ‌های ولگرد در سطح شهر می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۷موضوع را گزارش کنند تا در اسرع وقت اکیپ‌های ویژه در محل حاضر و نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام شود.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول