اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

سگ های ولگرد تهدیدی برای شهروندان سی سختی +فیلم

سگهای ولگرد مرکز درمانی درجه یک شهری سی سخت را به محلی امن برای خود تبدیل کرده اند.

سگ های ولگرد تهدیدی برای شهروندان  سی سختی +فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، مرکز درمانی درجه یک شهری سی سخت به محلی امن برای سگهای ولگرد تبدیل شده است.

در شب اگر فرد بیماری بخواهد به درمانگاه   شهر سی سخت برای درمان مراجعه کند در ابتدا با محوطه ای خاموش و فاقد روشنایی و پر از سگ های ولگرد روبه رو می شود که هر لحظه ممکن است از هر طرف سگهای ولگرد به سمتش حمله ور شوند که علاوه بر بیماری خودش باید متحمل درد ورنج دیگری شود.

در چند ماه اخیر تعداد زیادی از شهروندان شهر سی سخت نسبت به وجود سگهای ولگرد در محل مرکز بستر درمانی گلایه هایی نسبت به شبکه بهداشت و درمان داشتند ولی متاسفانه مسئولین شبکه بهداشت و درمان دنا که یکی از اعضای اصلی کمیته جمع آوری سگهای ولگرد هست تا کنون نسبت به این وضعیت سکوت کرده است و هیچ واکنشی نشان نداده است.

مرکزی بستر درمانی که باید محلی پاک و تمیز و عاری از هرگونه ویروس و آلودگی  باشد چرا باید مدت ها جولانگاه سگهای ولگردی باشد که حامل عنواع بیماری است و متولی امر بهداشت که باید سلامت را به مردم ارزانی کند و در این وضعیت کرونایی سعی کنند که مردم کمتر دچار این بیماری شوند  چرا باید با سهل انگاری وندانم کاری باعث بروز همچنین فاجعه ای باشد. 

گفتنی است که در چند سال اخیر چندین جلسه برای ساماندهی سگ های ولگرد در شهرستان دنا برگزار گردید و مصوبه هایی صورت گرفت ولی متاسفانه هیچ کدام از اعضای جلسه به تعهداتشان عمل نکردند که باید گفت با این کارشان نشان دادند که جان وسلامت مردم برایشان اهمیتی ندارد و فقط خوب بلدند مصوبات روی کاغذ بیاورند ولی در عمل توانایی انجام هیچ کاری را ندارند چرا که دغدغه ای برای جان مردم ندارند.

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول