اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

تاکنون 21 کیلومتر زیرساخت فیبر نوری در ایلام اجرایی شده است

معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: در شهر ایلام ۴۰ کیلومتر ترنج جهت اجرای شبکه فیبرنوری برنامه ریزی و تاکنون ۳۱ کیلومتر آن اجرایی شده و مابقی این طرح تا پایان هفته آینده اجرا خواهد شد.

تاکنون 21 کیلومتر زیرساخت فیبر نوری در ایلام اجرایی شده است

سعید هژبری معاون عمرانی استانداری ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: توسعه خدمات مبتنی بر فناوری زیرساخت یکی از موضوعات مهم و زیر بنایی برای برنامه‌ریزی و بهره وری از این نوع زیرساخت‌ها در آینده است.

وی اضافه کرد: با نصب دوربین‌های پلاک خوان کلیه مقررات راهنمایی و رانندگی در سطح شهرها مورد نظارت قرار می‌گیرد که این امر نقش مؤثری در کاهش تخلفات رانندگی و افزایش ایمنی درون شهری دارد.

معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: مراحل پایانی زیرساخت فیبرنوری در ایلام که شامل، اجرای زیرساخت شبکه، نصب تجهیزات پایش و ساختمان مانیتورینگ بوده در دست اقدام است و این تکنولوژی به شهرداری این امکان را می‌دهد که از طریق مانیتورینگ نسبت به پیگیری، رصد امور ترافیکی، خدماتی و تبلیغات میدانی در کوتاه‌ترین زمان اقدام کند.

هژبری اظهار کرد: در شهر ایلام ۴۰ کیلومتر ترنج جهت اجرای شبکه فیبرنوری برنامه ریزی و تاکنون ۳۱ کیلومتر آن اجرایی شده است، که مابقی این طرح تا پایان هفته آینده اجرا خواهد شد و زیرساخت فیبرنوری در کل استان و در ۲۷ شهر که هم اکنون در حال اجراست تا پایان نیمه اول آبان ماه سال جاری به اتمام می‌رسد.

وی در خاتمه تصریح کرد: توجه به مدیریت شهری و توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و برخورداری از منابع انسانی توانمند عامل اصلی برای رسیدن به شهر هوشمند است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول