اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

نصب ۱۷۵ کیلومتر فیبر نوری در روستاهای استان ایلام

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام گفت: تاکنون ۱۷۵ کیلومتر فیبرنوری روستایی با مبلغ ۳۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

نصب ۱۷۵ کیلومتر فیبر نوری در روستاهای استان ایلام

علی کریمی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: اولین سفر رئیس جمهور به استان ایلام در مجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات برای حوزه روستایی 2 پروژه تصویب شد.

وی افزود: تاکنون ۱۷۵ کیلومتر فیبرنوری روستایی با مبلغ ۳۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام ادامه داد: برای تعداد 30 روستای بالای ۲۰ خانوار جهت ارتقاء اینترنت پرسرعت و تلفن همراه اقدامات لازم انجام شده و تاکنون ۲۵ روستا ارتقاء یافته و مبلغ ۵۳ میلیارد تومان هزینه شده و برای 5 روستای باقیمانده تا پایان سال اقدام خواهد شد.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یادآور شد: برای ایجاد هر سایت جدید حدود ۳ میلیارد تومان هزینه می شود و برای 5 روستای باقیمانده بستگی به موقعیت آنها دارد که چه تعداد سایت نیاز است.

کریمی خاطرنشان کرد: تاکنون حدود 88 میلیارد تومان برای این پروژه ها هزینه شده و برای مابقی پروژه اعتبارات لازم در نظر گرفته شده است.

سرپرست این اداره کل در پایان اظهار داشت: این پروژه ها باعث رفع کامل مشکلات شبکه اینترنتی و تلفن همراه در روستاهای موردنظر خواهند شد.

انتهای پیام 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول