اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آزادی ۶۹ زندانی جرایم مالی در چهارمحال و بختیاری

رئیس ستاد دیه چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال تا کنون ۶۹ زندانی غیرعمد با بیش از ۲۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بدهی آزاد شدند.

آزادی ۶۹ زندانی جرایم مالی در چهارمحال و بختیاری

مجید صیادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶۹ زندانی غیرعمد با مبلغ بیش از ۲۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آزاد شدند.

رئیس ستاد دیه چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به فعالیت‌های مددکاری و جلسات حل اختلاف، شکات مبلغ ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان گذشت کردند، ۳۲۰ میلیون تومان آورده مددجو و ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز اعسار از بدهی مددجویان کسر شد.

وی توضیح داد: همچنین ستاد دیه برای این تعداد زندانی ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پول بلاعوض پرداخت کرده و ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان تسهیلات در اختیار این افراد قرار گرفته است.

صیادی ادامه داد: از این افراد ۱۳ نفر به علت بدهی مهریه و ۵۶ نفر بدهی مالی بودند که ۱۵ نفر با انجام مشاوره آزاد شدند.

۱۰۸ زندانی در انتظار آزادی 

رئیس ستاد دیه استان بیان کرد: در حال حاضر نیز ۱۰۸ زندانی محکوم مالی با مبلغ ۲۱ میلیارد تومان در زندان هستند که ۴۱ نفر از این تعداد محکومان مهریه با بیش از ۵ میلیارد تومان بدهی مالی و یک هزار و ۴۰۰ سکه طلا در انتظار کمک خیران هستند.

وی ادامه داد: میزان بدهی زندانیان ۶ ماهه اول امسال با کل بدهی مددجویان سال گذشته برابری می‌کند.

صیادی گفت: سال گذشته ۱۵۴ زندانی با ۲۲ میلیارد تومان و ۶ ماهه امسال تنها ۶۹ زندانی با همین مبلغ آزاد شدند.

ساخت ساختمان ستاد دیه در انتظار کمک خیران

وی در پایان به ساخت ساختمان جدید برای ستاد دیه اشاره کرد و افزود: این ستاد تاکنون ساختمان مجزایی نداشته اما با کمک خیران زمینی برای این ساختمان تهیه و ساخت آن آغاز شده است که تکمیل این مکان برای کار خیر به کمک خیران نیاز دارد.

رئیس ستاد دیه استان ادامه داد: محل فعلی ستاد دیه در شهرکرد، منظریه، خیابان شهید استکی، خیابان شهید داریوش رضایی‌نژاد است و ساختمان جدید در روبروی گلزار شهدای شهرکرد احداث می‌شود.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول