اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

۴ زندانی مالی در روز میلاد امام رئوف(ع) به آغوش خانواده بازگشتند

مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت روز میلاد امام رضا(ع) ۴ زندانی محکوم مالی نیازمند با همت ستاد دیه استان از زندان آزاد شدند.

۴ زندانی مالی در روز میلاد امام رئوف(ع) به آغوش خانواده بازگشتند

حمیدرضا حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به مراسم جشنی که روز گذشته به مناسبت میلاد امام رضا(ع) و به بهانه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد برگزار شد، گفت: دهه مبارک کرامت فرصت مناسبی است تا ضمن آشنایی با معارف اهل بیت(ع) از برکات میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) بهره ببریم.

مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری افزود: هر ساله در این ایام زندان‌های استان میزبان پرچم بارگاه قدسی امام رضا(ع) هستند و زندانیان با قلبی آکنده از محبت اهل بیت(ع)، دل‌های خود را روانه مشهد می‌کنند.

وی ادامه داد: امسال هم به برکت میلاد امام مهربانی‌ها ۴ زندانی جرائم غیرعمد به همت ستاد دیه استان، خیرین و نیکوکاران استان از زندان آزاد شدند و به کانون خانواده بازگشتند.

حیدری با بیان اینکه مجموع بدهی این ۴ زندانی بالغ بر ۹ میلیارد ریال است، اظهار داشت: ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال این مبلغ از طریق ستاد دیه، ۵.۵ میلیارد ریال آن از طریق گذشت شاکی و ما بقی نیز با استفاده از تسهیلات بانکی تأمین شد. 

وی ادامه داد: همچنین به میمنت میلاد امام رضا(ع) ۱۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، رب گوجه و حبوبات به ارزش ۴ میلیون ریال به خانواده زندانیان اهدا شد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول