اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کوهیان: هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌ایم و فشار روی بازیکنان زیاد است

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: همچنان در حال تمرین هستیم تا به آمادگی لازم برسیم و نوساناتی داریم که به دلیل کمبود تمرین و هماهنگی بازیکنان است و امیدوارم این مشکل برطرف شود.

کوهیان: هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌ایم و فشار روی بازیکنان زیاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن بعد از بازی با نبوغ اراک اظهار داشت: نبوغ تیم خوبی است، بازیکنان خارجی این تیم عملکرد خوبی داشتند، عملکرد آن‌ها نشان داد روی این تیم کار زیادی انجام شده، تمرینات خوبی انجام داده و برای بازی آماده‌اند، حتی در برخی دقایق هماهنگ‌تر از ما بودند.

وی تصریح کرد: همچنان در حال تمرین هستیم تا به آمادگی لازم برسیم، هنوز کامل آماده نیستیم و نوساناتی داریم که به دلیل کمبود تمرین و هماهنگی بازیکنان است و امیدوارم این مشکل برطرف شود.

کوهیان خاطرنشان کرد: به دلیل برگزاری ۲ بازی در هفته تعداد تمرینات کاهش پیدا کرده است، در پیش‌فصل تمرینات خود را دیر شروع کردیم، عوامل مختلف باعث شده تا نوسان زیادی در طول بازی داشته باشیم؛ همچنین نسبت به سایر تیم‌ها بازیکن کمتری داریم و به دلیل شرایط نتوانستیم تیم را کامل ببندیم، فشار روی بازیکنان زیاد است و یار جانشین کمتری داریم.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن همچنین عنوان کرد: با غیرت و تلاش مضاعف بازیکنان باعث شد بازی را ببریم، شب ما نبود و توپ‌ها وارد سبد نمی‌شدند اما با تلاش بازیکنان نتیجه را جبران کردیم؛ بازی با گرگان که مدافع عنوان قهرمانی است یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل خواهد بود.

حامد سامری سرمربی تیم بسکتبال نبوغ اراک نیز اظهار داشت: طبق پیش‌بینی بازی بسیار خوبی بود، با توجه به این‌که تازه به لیگ برتر آمده‌ایم باید این ذهنیت را در بازیکنان ایجاد کنیم که می‌توانیم مقابل تیم‌های بزرگ پیروز شویم.

وی ادامه داد: برای رسیدن به باور بردن تیم‌های بزرگ نیاز به کار و زمان داریم، در شرایطی بازی را واگذار کردیم که ۸ درصد پرتاب سه امتیازی داشتیم، همچنین آمار پنالتی ما ۵۰ درصد بود که بسیار بد است؛ با وجود آمار ضعیف اما در دفاع ذوب‌آهن را خوب کنترل کردیم.

سامری تصریح کرد: فرصت‌های بسیار خوبی داشتیم که به دلیل کم‌تجربگی تیم نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم، ذوب‌آهن تیم بزرگی است اما می‌توانستیم در بازی امروز پیروز شویم، سعی می‌کنیم در ادامه روند بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول