اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

با حمایت، قهرمانی لیگ بسکتبال دور از دسترس نیست

کاپیتان تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: بازی‌ به بازی بهتر می‌شویم و امیدوارم نتایج بهتری نسبت به فصل قبل کسب کنیم؛ اگر کارخانه و باشگاه حمایت کنند قهرمانی دور از دسترس نیست.

با حمایت، قهرمانی لیگ بسکتبال دور از دسترس نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا اکبری، بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن پس از برد تیمش مقابل توفارقان آذرشهر در این مورد اظهار داشت: خوشحالم که بازی را بردیم، این بازی برای ما نخستین بازی لیگ بود و بازی اول لیگ همیشه سخت است، مقابل تیمی‌ بازی داشتیم که حدود دو ماه تمرین منظم داشت، بچه‌های ما در لحظات حساس تمرکز خود را حفظ کردند و امروز فقط برد مهم بود تا بتوانیم به بازی‌های بعدی فکر کنیم.

وی افزود: به خاطر شرایط تیم‌ ملی و دو بازیکن جدیدی که به جمع ما اضافه شدند، بازی‌های تدارکاتی زیادی نداشتیم، تیم به هماهنگی لازم نرسیده است، بازی‌ به بازی بهتر می‌شویم و امیدوارم نتایج بهتری نسبت به فصل قبل کسب کنیم؛ اگر کارخانه و باشگاه حمایت کنند قهرمانی دور از دسترس نیست.

اکبری در رابطه با این که ذوب‌آهن نخستین بازی لیگ خود را در هفته دوم انجام داد، گفت: این یک نکته مثبت برای حریف ما بود چون با تجربه یک بازی بیشتر به مصاف ذوب‌آهن آمدند و بازی منظم‌تری را به نمایش گذاشتند که ما توانستیم با تجربه بالای خود بازی را ببریم.

بازیکن ذوب‌آهن با اشاره به عدم برگزاری بازی هفته اول با شهرداری گرگان، خاطرنشان کرد: نمی‌توان گفت لغو این بازی به سود کدام تیم تمام شد، نتیجه بازی در زمین تعیین می‌شود، فکر می‌کنم در صورت برگزاری بازی نیز دو تیم آمادگی ۱۰۰ درصد را نداشتند، خودم هم دوست داشتم این بازی در هفته‌های میانی لیگ برگزار شود.

وی در پایان در خصوص عدم حضور تماشاگران گفت: حضور تماشاگران خیلی می‌توانست به ما کمک کند اما ما هم انتظار نداریم آن‌ها در شرایط فعلی به سالن بیایند و ما را تشویق کنند.

در اروپا همه دوست دارند بسکتبال ایران را ببینند

چنگیز کاراداق، سرمربی ترکیه‌ای تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر پس از شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: در دقایقی از بازی اختلاف ما به ۸ امتیاز کاهش پیدا کرد اما با ۳ اشتباه متوالی که داشتیم، اختلاف بیشتر شد و در پایان بازی را واگذار کردیم.

وی افزود: اگر بسکتبال ایران در همه شهر‌ها به این شکل باشد، هیچ‌وقت بسکتبال ایران پیشرفت نمی‌کند، نباید به اسامی تیم‌ها توجه کرد، باید دید که چه تیمی برای برد تلاش می‌کند، من ۳۰ سال است که در ترکیه مربیگری می‌کنم و سابقه هدایت تیم‌ملی ترکیه را هم داشتم، من برای خودم یا تیمم صحبت نمی‌کنم، من برای بسکتبال ایران اهمیت قائل هستم، اگر کسی برای شغل خود اهمیت قائل نباشد، پیشرفتی حاصل نمی‌شود.

کاراداق تصریح کرد: ایران کشور بزرگی است و چرا نباید بازی لیگ‌برتری آن به صورت زنده پخش شود، بازیکنانی در ذوب‌آهن حضور دارند که توانایی بازی در اروپا را دارند ولی‌ بازی آن‌ها پخش‌ نمی‌شود تا دیده شوند، در اروپا همه دوست دارند بسکتبال ایران را ببینند.

سرمربی توفارقان در پایان در خصوص داوری بازی گفت: من در مورد تیم و سیستم خودم صحبت می‌کنم و صحبتی در خصوص داوری ندارم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول