اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

سامان‌دهی فضای مجازی در دستور کار مجلس قرار دارد

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت: سامان‌دهی فضای مجازی با هدف جلوگیری از ضرر و زیان به کشور در دستور کار قرار دارد.

سامان‌دهی فضای مجازی در دستور کار مجلس  قرار دارد

عبداله ایزدپناه نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: سامان‌دهی فضای مجازی در راستای جلوگیری از ایجاد ضرر و زیان در کشور در کمیسیون‌های مجلس در دستور کار قرار دارد.

نماینده مردم ایذه و باغملک افزود: با دریافت گزارش‌های کمیسیون‌های مربوطه، همچنین کمیسیون‌ فرهنگی و نظرات متخصصان امر در اسرع وقت سامان‌دهی فضای مجازی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی نمی‌توانند امنیت موجود در کشورمان را تحمل کنند، گفت: با نگاهی به دیگر کشورهای همسایه نظیر عراق، سوریه و یمن پی به عظمت موجود در نظام اسلامی می‌بریم و دشمنان همواره در صدد هستند خدشه دار شدن این نظام هستند اما ملت شریف ایران بسیار هوشیار هستند.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: کشور ما کشوری مستقل و دارای امنیت و تمدن غنی ایرانی و اسلامی است و دنیای استکبار تحمل دیدن این استقلال و امنیت را ندارد.

ایزدپناه با بیان اینکه اغتشاش با اعتراض متفاوت است، ادامه داد: ضمن اینکه دولت و مسئولین باید انتقاد مردم را بشنوند اما باید توجه داشته باشیم که آشوب، اغتشاش و کشته‌سازی با انتقاد متفاوت است و مردم نیز در طی این مدت همواره صف خود را از اغتشاش‌گران جدا ساخته‌اند.

وی گفت: همه ما نیز مثل رهبر معظم انقلاب دلمان برای آن بانوی جوان سوخت، اما کسانی که مغازه و آمبولانس آتش می‌زنند، مزدورند و به دنبال بهره‌برداری و پیش‌برد اهداف خود هستند و از داعش خطرناک‌ترند.  

ایزدپناه بیان کرد: رفتار اغتشاش‌گران دارای تناقض است و در حالی که داعیه دفاع از حقوق بشر سر می‌دهند، به راحتی آدم می‌کشند.

پایان پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول