اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

بیانیه مجمع نمایندگان استان خوزستان در محکومیت اغتشاشات اخیر

مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از مردم خوزستان قدردانی کردند که در امتحان فتنه و آشوب و ناامنی‌های دشمن ساخته، سربلند بیرون آمدند و توطئه‌های آنان را نقش بر آب کردند.

بیانیه مجمع نمایندگان استان خوزستان در محکومیت اغتشاشات اخیر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از مردم خوزستان قدردانی کردند که در امتحان فتنه و آشوب و ناامنی‌های دشمن ساخته، سربلند بیرون آمدند و توطئه‌های آنان را نقش بر آب کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

یک بار دیگر مردم غیور انقلابی و ولایتمدار استان خوزستان در امتحان فتنه و آشوب و ناامنی‌های دشمن ساخته، سربلند بیرون آمدند و توطئه‌های آنان را نقش بر آب نمودند.

مردم شریف استان خوزستان با بصیرت انقلابی، علیرغم تمام سختی‌ها و درد و رنج‌هایی که دارند، هیچ گاه امیدشان به کارآمدی و توانایی و ظرفیت‌های انقلاب‌شان را از دست نداده اند و تاکنون گول نسخه‌های شفابخشی که در خارج از مرزها پیچیده می‌شود را نخورده اند و نخواهند خورد.

مقوله حجاب به شکل انحصاری نزد مردم این استان قرن هاست در اعماق باورهای دینی و فرهنگی آنان ریشه دوانده و رکن رکین هویت زمان و دختران این استان به حساب می‌آید نه چکمه و چماق رضاخانی توانست چهارقد را از سر زنان بردارد و نه امواج و بادهای پاییزی مسموم این روزها توانست سرسبزی و عفاف دختران ما را زرد و آلوده نماید.

چشم و گوش و دل مردم این استان همیشه به قامت رعنا و استوار مقام عظمای ولایت دوخته شده است و فرمایشات معظم له را فصل خطاب می‌دانند.

مجمع نمایندگان استان خوزستان ضمن تشکر از یکایک مردم نجیب استان، بابت بصیرت و درک انقلابی شما سر تعظیم فرود آورده از خداوند متعال می‌خواهیم ما را خدمتگزارانی لایق برای این مردم قرار دهد.

در آخر ما و شما بر این عقیده و ایمان هستیم که:

گیرم که شب تار و بیم موج و گردابی چنین هایل / ‏‬ ما را چه باک از این، که فرزند زهرا قبطان این کشتی است»

پایان متن/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول