اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کارشناسان و مشاوران نیروی انتظامی به مدارس دعوت شوند

فرماندار اصفهان گفت: کارشناسان و مشاوران نیروی انتظامی به مدارس دعوت و چهره پر از عطوفت و محبت آنان برای دانش آموزان تبیین شود.

کارشناسان و مشاوران نیروی انتظامی به مدارس دعوت شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان، با تأکید بر لزوم کارآمدی و کاربردی کردن جلسات شورای آموزش و پرورش شهرستان، اظهار کرد: توجه به موضوعات محتوایی شورای آموزش و پرورش که از اهمیت والایی برخوردار است و این شورا منتخب مدیران دستگاه‌های اجرایی و انجمن اولیا و مربیان است باید در انجام رسالت بزرگ آموزش و پرورش مشارکت و همکاری کنند.

وی افزود: علاوه بر توجه به زیرساخت‌های عمرانی-اجرایی در شورای آموزش و پرورش باید زیرساخت‌های فرهنگی، تربیتی، آموزشی و پرورشی را مورد توجه ویژه‌ای قرار داد.

احمدی تأکید کرد: ما باید به آموزش و پرورش توجه و کمک کنیم، شرایط امروز ما فرصت مغتنمی برای نگاه مشترک و ویژه به آموزش و پرورش است.

فرماندار اصفهان عنوان کرد: دستور کارهای شورای آموزش و پرورش باید مشخص و ضرورت‌های این شورا به مشورت گذاشته شود و صرفا به امور اجرایی جاری پرداخته نشود.

وی افزود: کارشناسان و مشاوران نیروی انتظامی به مدارس دعوت و چهره پر از عطوفت و محبت آنان برای دانش آموزان تبیین شود.

احمدی تصریح کرد: قطعا قیمت سرویس مدارس یکی از مؤلفه‌های تأثیرگذار در تأمین خودرو برای این منظور است که در کمیته‌ای متشکل از تاکسی‌رانی، اتوبوس‌رانی و آموزش و پرورش با همکاری انجمن اولیا و مربیان در هر مدرسه مشوق‌های لازم را در نظر بگیرند.

فرماندار اصفهان بر اهمیت توجه به بهداشت و آموزش‌های لازم در این خصوص تأکید کرد و گفت: حتی الامکان رابطین بهداشت در مدارس حضور یابند و علاوه بر توجیه مدیران و معلمان، اطلاع‌رسانی لازم نیز در این خصوص صورت پذیرد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۹/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول