اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پایگاه امداد هوایی شهرکرد به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبار ساخت اولین پایگاه امداد هوایی استان از محل منابع استانی و اعتبارات سفر رییس جمهور تامین شده و ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

پایگاه امداد هوایی شهرکرد به بهره‌برداری می‌رسد

مسعود مثنوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد به سفر دبیرکل جمعیت هلال احمر به استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: در سفر اخیر مسئولان کشوری به استان از جمله رئیس جمهور و دبیرکل جمعیت هلال احمر بودجه‌هایی به این سازمان تعلق گرفت که برنامه‌های خوبی را می‌توان با آن‌ها اجرا کرد.

پروژه‌های عملیاتی هلال احمر در اولویت قرار می‌گیرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۷۶ میلیارد تومان بودجه در سفر ریاست جمهوری به استان تعلق گرفت، افزود: ۳۶ میلیارد تومان آن توسط منابع مالی استان و ۴۰ میلیارد توسط برنامه بودجه و جمعیت هلال احمر کشور تامین می‌شود که در نشستی که با دبیرکل جمعیت هلال احمر در استان برگزار شد استاندار دستور در اولویت قرار گرفتن پروژه‌های عملیاتی جمعیت هلال‌احمر استان را داد.

وی ادامه داد: اعتبار ساخت اولین پایگاه امداد هوایی چهارمحال و بختیاری در حوالی دانشگاه آزاد شهرکرد از محل منابع استانی و اعتبارات سفر رییس جمهور تامین و ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

مثنوی با بیان اینکه نگهداری بالگرد در استان هزینه‌بر است، توضیح داد: بالگردها بین چند استان مشترک هستند که در صورت نیاز از استان یزد، خوزستان، اصفهان و تهران به چهارمحال و بختیاری اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: ساخت ساختمان جمعیت هلال احمر استان نیز از سال ۹۱ آغاز شده و بالای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این پروژه نیز در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

تکمیل و تجهیز پایگاه‌های امدادی نیمه‌کاره

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۳ پایگاه امداد و نجات ثابت بین جاده‌ای و ۵ پایگاه کوهستانی در حال فعالیت است، گفت: با اعتباراتی که دریافت شد پایگاه‌های نیمه‌کاره از جمله سامان و طاقانک یا پایگاه‌هایی که فضای آن‌ها امانی است تکمیل و ساخته و سپس به نیروی انسانی، تجهیزات امدادی و خودرو مجهز می‌شوند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول