اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اعزام پنج گروه امدادی هلال احمر به روستای بارده

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر مشکل اصلی استان جنوب روستای بارده است که برخی از منازل آن دچار مشکل شدند و ۵ اکیپ امدادرسانی به منطقه اعزام شده‌ است.

اعزام پنج گروه امدادی هلال احمر به روستای بارده

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد ایرج کیانی امشب در برنامه رادیویی«پیام استان» با بیان اینکه از زمانی که هشدارها اعلام شد همه نیروهای جمعیت هلال احمر به حالت آماده‌باش کامل درآمدند، گفت: در حاضر ۵۱۰ نیروی داوطلب و ۶۳ دستگاه آمبولانس آماده خدمت‌رسانی در مناطق مختلف هستند و تیم‌های جستجو با تجهیزات کامل در پایگاه‌های امدادرسانی مستقر شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: افرادی که گرفتار سیل و یا آبگرفتگی می‌شوند حتی اگر تلفن همراهشان امکان آنتن‌دهی نداشته باشد می‌توانند با شماره تلفن ۱۱۲ تماس بگیرند و همکاران به صورت ۲۴ ساعته جوابگوی مردم هستند.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های بن، بروجن، کیار و شهرکرد درگیر آبگرفتگی شدند، اظهار داشت: در حال حاضر مشکل اصلی استان جنوب روستای بارده است که برخی از منازل آن دچار مشکل شدند البته پنج اکیپ امدادرسانی به منطقه اعزام شدند.

کیانی افزود: اقلام مورد نیاز به این روستا اعزام شده و مساجد، حسینیه و ورزشگاه به منظور اسکان آسیب‌دیدگان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه از مردم درخواست داریم تا دوشنبه به حاشیه رودخانه‌ها نروند و به غیر از ضرورت از منزل خارج نشوند، ادامه داد: جاده‌های استان به علت عدم بارش طولانی‌مدت بر اثر گازوئیل و روغن دچار لغزندگی هستند پس اگر مردم جایی هستند کمی توقف کنند تا جاده‌ها شسته شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در پایان گفت: عشایر و روستاهای شهرستان کوهرنگ نیز دچار مشکل شدند که نایلون برای پوشش چادرها میان عشایر توزیع شده است.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول