اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

امام جمعه گرگان: غیرت ملی اجازه رسیدن دشمنان به اهدافشان را نخواهد داد

امام جمعه گرگان گفت: غیرت و تعصب ملی ایرانیان اجازه دخالت بیگانگان در امور کشور و رسیدن دشمنان به اهدافشان را نخواهد داد.

امام جمعه گرگان: غیرت ملی اجازه رسیدن دشمنان به اهدافشان را نخواهد داد

به گزارش خبرگزاری فارس از گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان اظهارداشت: اغتشاشاتی که طی روزهای گذشته در کشور ایجاد شد، ربشه‌اش از چهار ماه قبل (خرداد ماه) در یکی از اندیشکده‌های آمریکایی برنامه‌ریزی شده بود.

وی بیان کرد: آن اندیشکده براساس برنامه‌های خود توصیه‌هایی به سران و مسوولان آمریکایی کرده بود که ضمن همراهی با برخی افراد و گروه‌ها در اغتشاشات، بایدن رییس جمهور کشورشان نباید، مذاکرات را قبول کند، زیرا قبول آن باعث خواهد شد تا وضع ایران خوب شود و مردم با آنان در جهت رسیدن به اهدافشان همراهی نخواهند داشت.

آیت‌الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند، ملتی که حدود ۳۰۰ هزار شهید و با داشتن نیروهای نظامی و انتظامی هیچگاه احازه نخواهند داد که ایران به افغانستان تبدیل شود.

وی گفت: در اغتشاشات اخیر متاسفانه اروپایی‌ها هم تحت تاثیر آمریکا قرار گرفته و اکنون که این قضایا فروکش کرده در حال فراخواندن دیپلمات‌های خود از ایران هستند.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: در اوج آن اغتشاشات این کشورها دست به چنین کاری نزدند، اما اکنون که اوضاع آرام دست این کار را می‌کنند که نشان دهند وضعیت ایران و امنیتش خوب نیست و کار این نظام تمام شده است.

یقین داریم که مشکلات کشور با تدابیر دولت، مجلس و مسوولان نظام حل خواهد شد

امام جمعه گرگان اضافه کرد: براساس رصدها و گزارش نیروهای داخلی و پایش‌های انجام شده، در این مدت رسانه‌های فارسی زبان معاند همچون بی‌بی‌سی که وابسته به انگلیسی‌ها است، ایران اینترنشنال که برای سعودی‌ها است، صدای آمریکا و رادیو فردا که شبکه‌های آمریکایی بوده و شبکه من و تو که برای بهائیت است در این اغتشاشات بیش از ۱۷ هزار و ۳۰۰ دروغ همچون به قتل رساندن مهسا امینی، فوت رهبر معظم انقلاب، به خاک و خون کشیده شدن دانشگاه صنعتی شریف، سقوط اشنویه و غیره علیه ایران اعلام کردند.

آیت‌الله نورمفیدی تصریح کرد: البته نباید ما نیز به علت مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد و آن هم نشات گرفته از فشارها و تحریم‌های دشمنان است، شویم، اما از سوی دیگر یقین داریم که این مشکلات با تدابیر دولت، مجلس و مسوولان نظام حل خواهد شد.

وی گفت: برای آمریکا که زمانی کل کشور دستش بود، بسیار سخت است که امروز این قدرت ایران را منطقه و جهان را ببیند و دست به یک سری اقدامات می‌زنند که در مسیر رسیدن به هدف‌هایش موفق نمی‌شود.

آیت‌الله نورمفیدی بیان کرد: امروز پدران و مادران وظیفه دارند با فرزندانشان صحبت کنند و آنان را از این قضایای هیجانی و تحریک‌آمیز کنار بکشند و نگذارند به اصطلاح بنزین بر روی اغتشاشات بریزند.

امام جمعه گرگان گفت: الیته این اغتشاشات نیز باید گوشزدی برای مسوولان هم باشد که مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را زودتر و سریع‌تر حل کنند که البته با ارتباطاتی که با کشورهای همسایه و آسیایی برقرار شده امید داریم به زودی شاهد برطرف شدن مشکلات باشیم.

آیت‌الله نورمفیدی همچنین سالروز ولادت حضرت محمد (ص) و هفته وحدت را تبریک گفت.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول