اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

امام جمعه موقت سمنان: دسیسه دشمن با جان‌فشانی نیروهای مسلح و کمک مردم خنثی می‌شود

امام جمعه موقت سمنان گفت: با جان‌فشانی نیروهای مسلح و همراهی مردم دسیسه دشمنان خنثی می‌شود و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی آرزوی خود را برای براندازی این نظام مقدس به گور خواهند برد.

امام جمعه موقت سمنان: دسیسه دشمن با جان‌فشانی نیروهای مسلح و کمک مردم خنثی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر عبدوس، امام جمعه موقت سمنان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر اظهار کرد: در جریان اغتشاشات اخیر دشمنان با بازی گرفتن احساسات جوانان و نوجوانان به دنبال پیشبرد اهداف شوم خود هستند و در این شرایط مردم باید هوشیار باشند و به راستی‌آزمایی شنیده‌ها بپردازند.

وی با اشاره به ناتوی فرهنگی دشمنان اضافه کرد: به بازی گرفتن جوانان و نوجوانان راهبرد و هدف دشمنان برای ایجاد خلل در ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امام جمعه موقت سمنان با تأکید بر لزوم توجه ویژه به جهاد تبیین بیان کرد: طبق تأکیدات رهبر معظم انقلاب، جهاد تبیین نقشی مهم در روشنگری افکار عمومی دارد.

عبدوس با اشاره به اینکه اغتشاشات اخیر برنامه‌ریزی و دسیسه دشمنان بود، تأکید کرد: برای مقابله با ناآرامی‌ها در شهرها تمام حرکات بررسی و با هنجارشکنان برخورد می‌شود.

وی عنوان کرد: دشمنان با انجام تبلیغات سنگین، فشرده و گسترده به دنبال بزرگنمایی اغتشاشات در ایران و القای نارضایتی عمومی در جامعه بین‌الملل بودند. 

امام جمعه موقت سمنان افزود: دشمنان با برنامه‌ریزی در اغتشاشات اخیر این موضوع را در ذهن خود پرورش می‌دادند که با ایجاد درگیری بین حکومت و ملت، شرایط را برای حمله و سلطه بر کشور فراهم سازند که با یاری خداوند متعال، رهبری حکیمانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم، این دسیسه خنثی شد.

عبدوس گفت: با جان‌فشانی نیروهای مسلح و همراهی مردم کشورمان دسیسه دشمنان خنثی می‌شود و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی آرزوی خود را برای براندازی این نظام مقدس به گور خواهند برد.

وی ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند تا اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی، گروه‌های مقاومت و حق‌گرایان را دچار اختلال کند.

امام جمعه موقت سمنان گفت: ایران اسلامی به مرحله‌ای از قدرت دست ‌یافته است که ابرقدرت‌ها با شنیدن نام ایران لرزه بر اندامشان می‌افتد. 

عبدوس تأکید کرد: در کشور مشکلات اقتصادی وجود دارد؛ اما دولت مردمی آیت‌الله رئیسی به دنبال رفع مشکلات و گرانی‌ها است و با کمک مردم این مهم محقق خواهد شد؛ با درایت و تلاش دولت سیزدهم امید داریم که به‌زودی شاهد ایجاد تحول اقتصادی در کشور باشیم.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول