اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

حجت‌الاسلام رفیعی: «فصل شیدایی» اثری جذاب و با پشتوانه علمی و پژوهشی است

استاد حوزه و دانشگاه، نمایش بزرگ «فصل شیدایی» را برگرفته شده از آیات و روایات معتبر دانست و گفت: محتوای این نمایش، جذاب و ارزشمند بود و نشان می‌داد که پشت این اثر هنری کار علمی و پژوهشی انجام شده است.

حجت‌الاسلام رفیعی: «فصل شیدایی» اثری جذاب و با پشتوانه علمی و پژوهشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر رفیعی شب گذشته در حاشیه بازدید از نمایش بزرگ «فصل شیدایی» طی گفت‌وگویی اظهار کرد: امشب به همراه خانواده‌ام به تماشای این نمایش آمدیم، محتوای نمایش بسیار قوی و زیبا بود که باعث شد در زمان ۲ ساعته احساس خستگی نکنیم.

وی افزود: معمولاً در تئاتر بعد از گذشته ۳۰ دقیقه حوصله تماشاگر سر می‌رود اما فصل شیدایی با جلو‌ه‌های ویژه صوتی و تصویری و روایت زیبای راوی باعث شده که همه تماشاگران تا لحظه آخر با اشتیاق این اثر فاخر را تماشا کنند.

عضو هیئت علمی جامعه‌المصطفی(ص) تصریح کرد: این نمایش از نظر قرآنی و روایات دارای محتوای ارزشمند بود و نشان می‌داد که از منابع درست اسلامی و شیعی برگرفته شده و ثابت شد پشت این اثر هنری، مباحث علمی مطرح است.

وی ادامه داد: آن‌طور که مشخص بود هدف از اجرای نمایش «فصل شیدایی» آشنایی بینندگان با اهم تاریخ پیامبران و اهل بیت (ع) است چون عمده قصه‌ها از آیات و روایات مربوط به ائمه(ع) الگوبرداری شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به دوستانی که در سازمان هنری رسانه‌ای اوج زحمت تولید این نمایش را کشیدند خداقوت می‌گویم و امیدوارم تولید این دست آثار ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول