اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

امیرآبادی: فصل شیدایی یک اتفاق ماندگار فرهنگی برای قم است + فیلم

نماینده مردم قم در خصوص نمایش«فصل شیدایی» گفت: نمایش«فصل شیدایی» به عنوان یک اتفاق ماندگار فرهنگی در سال ۱۴۰۱ برای استان قم در تاریخ ثبت خواهد شد، استقبال این تعداد تماشاگر از یک اثر فاخر هنری نشان‌دهنده این است مردم قم از آثار با ارزش فرهنگی و هنری حمایت خواهند کرد.

امیرآبادی: فصل شیدایی یک اتفاق ماندگار فرهنگی برای قم است + فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نمایش «فصل شیدایی» در هشتمین شب اجرا در قم شب گذشته مورد استقبال بیش از ۷ هزار تماشاگر قرار گرفت، این نمایش در این مدت تمام آمار و ارقام و رکورد‌ شب‌های گذشته را جا‌به‌جا کرده است. نمایش «فصل شیدایی» به همت سازمان رسانه‌ای هنری اوج در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم تا ۲۶ مهرماه برگزار می‌شود.

«فصل شیدایی» روایت اتفاقات تاریخی و قرآنی از خلقت حضرت آدم، واقعه‌های مهم تاریخی جهان اسلام و شیعه، تاریخ معاصر و تصویرسازی ظهور حضرت مهدی(عج) است که ۱۵۰ هنرور هر شب در آن ایفای نقش می‌کنند. این نمایش به تهیه‌کنندگی علی‌رضا کوه‌فر، کارگردانی سعید اسماعیلی و نویسندگی و روایت رسالت بوذری و به دعوت از سپاه علی‌بن ابی‌طالب (ع) از ۱۲ تا ۲۶ مهر در اردوگاه غدیر واقع در انتهای شهرک قدس از ساعت ۱۹ اجرا می‌شود.

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در بازدید از نمایش «فصل شیدایی» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم طی سخنانی اظهار کرد: استقبال ۷ هزار نفره مردم از قشر‌های مختلف از این نمایش نشان‌دهنده این است که «فصل شیدایی» توانسته جایگاه خوبی بین مردم قم پیدا کند.

وی افزود: با توجه به اینکه در سطح شهر نیز تبلیغات زیادی از این نمایش نشده ولی باز می‌بینیم که تعداد تماشاگران هر شب صعودی بوده و مردم نیز ارتباط خوبی با این اثر فاخر برقرار کرده‌اند، با قاطعیت می‌توان گفت نمایش«فصل شیدایی» به عنوان یک اتفاق ماندگار فرهنگی در سال ۱۴۰۱ برای استان قم در تاریخ ثبت خواهد شد، استقبال این تعداد تماشاگر از یک اثر فاخر هنری نشان‌دهنده این است مردم قم از آثار با ارزش فرهنگی و هنری حمایت خواهند کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در خصوص خاطراتش در دفاع مقدس گفت: در دوران جنگ این افتخار را داشتم به عنوان بی‌سیم‌چی گردان در آن فضا حضور داشتم، به نظرم دفاع مقدس برای ما اتفاقی خاص بود که برای نسل ما تکرار نخواهد شد. وقتی صحنه‌های مربوط به دفاع مقدس و جنگ را در این نمایش دیدم، تمام خاطرات آن زمان برایم یادآوری شد و دلتنگ شدم.

وی با اشاره به کارنامه سازمان هنری رسانه‌ای اوج گفت: در سال‌های اخیر این سازمان توانسته آثار بسیار خوب و فاخری را تولید کند، این سازمان ثابت کرده که یک نهاد فرهنگی انقلابی است که رضایت مخاطب برایش بسیار اهمیت دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از مردم قم دعوت می‌کنم به تماشای این نمایش بیایند؛ این نمایش با آثار دیگر متفاوت است و حس‌وحال خوبی را به آن‌ها انتقال خواهد داد.

گفتنی‌ است علاقه‌مندان برای تماشای نمایش «فصل شیدایی» می‌توانند با مراجعه به سایت https://www.namaticket.ir جهت رزور بلیت رایگان اقدام کنند.

انتهای پیام/ ۷۸۰۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول