اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

مبارزه با کفر جزو اولویت‌های جامعه اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه مبارزه با کفر تمدنی جزو اولویت‌های جامعه اسلامی است، گفت: به برکت انقلاب اسلامی بیش از چهل سال است که با وجود مذاهب، عقاید و سلایق مختلف علیه کفار و استکبار ایستادیم.

مبارزه با کفر جزو اولویت‌های جامعه اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، حجت الاسلام‌والمسلمین سعید مهدوی در همایش میلاد وحدت امت رسول الله در مسجد جامع تالش اظهار کرد: خداوند در قرآن به وحدت و یکپارچگی امت اسلامی سفارش ویژه کردند. 

وی با استناد به آیه شریفه قران کریم به تشریح جایگاه وحدت در امت اسلامی پرداخت و افزود: وحدت رمز موفقیت و درون مایه سعادت بشری است. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به آیه معروف «اِشِدا علی کفار»، دشمنی با استکبار را بسیار با اهمیت خواند و بیان کرد: کسی که ادعای دوستی با امت اسلامی دارد نباید با کفار و دشمن هم عقیده و نظر باشد. 

مهدوی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) منادی وحدت جامعه اسلامی بودند، گفت: امام راحل مقابل هر کفری محکم ایستادند و از مواضع خود کوتاه نیامدند. 

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با کفر تمدنی جزو اولویت‌های جامعه اسلامی است، افزود: به برکت انقلاب اسلامی بیش از چهل سال است که با وجود مذاهب، عقاید و سلایق مختلف علیه کفار و استکبار ایستادیم. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به خیانت‌های گسترده در دوران پهلوی به ایران بیان کرد: قبل از انقلاب اسلامی به واسطه مزدوری شاه خیانت کار نفت، منابع و ثروت عظیم ایران توسط استکبار به یغما رفت و بخش اعظمی از خاک ایران از ارتفاعات آرارات ترکیه گرفته تا بحرین از کشور جدا شد. 

وی با بیان اینکه تشکیل تمدن نوین اسلامی روی ریل قرار گرفته است، افزود: جوانان و نوجوانان انقلابی طلایه‌داران تشکیل تمدن نوین اسلامی هستند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول