اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

خلاء‌های اقدامات موثر فرهنگی در کشور محسوس است

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، تغییر ساختار نظامات فرهنگی در کشور را جزو اولویت‌ها برشمرد و گفت: در مسئله فرهنگی بسیار ضعیف عمل کردیم و خلاء‌های اقدامات موثر فرهنگی در کشور محسوس است.

خلاء‌های اقدامات موثر فرهنگی در کشور محسوس است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین عزت زمانی امروز در همایش یاوران جهاد تبیین در سالن اجتماعات آیت‌الله مصباح سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به حوادث اخیر در کشور اظهار کرد: تقابل جدی حق و باطل در شرایط امروز کشور حاکم است. 

وی، ایمان و عمل صالح را راه تشخیص فتنه دانست و افزود: دشمن تلاش می‌کند تا با بهانه تراشی‌های مختلف، انقلاب اسلامی را حذف کند. 

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به ترفندهای رسانه‌ای دشمن علیه نطام اسلامی بیان کرد: استکبار جهانی، نفس‌های آخرش را می‌کشد و تلاش می‌کند با رنگ و لعاب رسانه‌ای، به نطام اسلامی ضربه بزند. 

زمانی با بیان اینکه باخت دشمن در جریان فتنه واضح است، گفت: صحنه باخت دشمن با حضور میدانی و انقلابی مردم ایران در حمایت از انقلاب و نظام به تصویر در آمد. 

وی با اشاره به هزینه‌های چند میلیارد دلاری دشمن علیه نظام اسلامی بیان کرد: دشمن با تمام هزینه‌های سنگین و هنگفت نتوانسته خدشه‌ای به انقلاب بزند و مردم همواره پای کار این نظام ایستاده‌اند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر افزایش دانش رسانه‌ای در جامعه گفت: ارتقای سواد رسانه‌ای ضرورت اصلی جامعه امروز است، نسل جوان امروز در فضای مجازی زیست می‌کنند و درک واقعی نسل مجازی امروز باید مورد توجه قرار گیرد. 

زمانی با تاکید بر تغییر رفتارها در مواجهه با نسل جوان امروز افزود: در کنار توجه به اصول و عقاید، باید خواسته‌ها و نیازهای جوانان را درک کنیم. 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با درون مایه مردم سالاری دینی شکل گرفته است، گفت: هویت اصلی انقلاب اسلامی مردم سالاری است و جهاد تبیین با بسیج ملی و حضور میدانی مردم تحقق پیدا می‌کند. 

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، فعالیت‌ها و خدمات دولت سیزدهم را بسیار ارزشمند و ستودنی خواند و بیان کرد: نهضت خدمات‌رسانی در دولت مردمی سیزدهم به راه افتاده است. 

زمانی، تغییر ساختار نظامات فرهنگی در کشور را جزو اولویت‌ها برشمرد و افزود: در مسئله فرهنگی بسیار ضعیف عمل کردیم و خلاء‌های اقدامات موثر فرهنگی در کشور محسوس است. 

وی با اشاره به سرانه ناچیز بودجه فرهنگی در کشور گفت: اعتباری که صرف بخش‌های دیگر می‌شود اگر در بخش فرهنگ شود بسیاری از مشکلات حل شدنی است. 

دشمن با جنگ روایت‌ها دنبال مایوس کردن مردم از نظام است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان نیز در این همایش اظهار کرد: حوادث اخیر چیزی طبیعی برای یک نظام رویه پیشرفت است که قدرت‌های استکباری دنیا را به چالش کشیده و این حرکت‌ها موفقیت ایران اسلامی را نشانه گرفته است. 

وی، حوادث اخیر را آزمایش الهی برشمرد و افزود: اهل ایمان و عمل مکرر مورد آزمایش قرار می‌گیرند. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه آزمون فتنه بسیار حساس و سرنوشت ساز است، گفت: تشخیص حق و باطل در شرایط فتنه بسیار سخت است و از همین رو است که آزمایش فتنه بسیار دشوار است. 

مهدوی با بیان اینکه فتنه در شرایط آخرالزمان سخت‌تر می‌شود، افزود: فریب و دروغ یکی از حربه‌های اصلی فتنه دشمن است و جنگ روایت‌ها با ابزار قدرتمند رسانه‌ای دشمن علیه نطام اسلامی در حال پیاده‌سازی است. 

وی با بیان اینکه برخی افراد آتش بیار فتنه دشمن شده‌اند، اظهار کرد: نسل جوان امروز در جنگ روایت‌های رسانه‌ای دشمن مورد هدف اول و جدی قرار گرفته‌اند و دشمن با جنگ روایت‌ها دنبال مایوس کردن مردم از نظام است. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول