اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ایجاد۶ هزار فرصت شغلی برای مددجویان لرستانی کمیته امداد/ ۲ هزار مسکن مددجویی تا پایان امسال احداث می‌شود

مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی(ره) لرستان از ایجاد ۶ هزار فرصت شغلی از ابتدای سال تا کنون در استان خبر و ادامه داد: در همین راستا بالغ بر ۳۱۶ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان جهت ایجاد شغل پرداخت شده است.

ایجاد۶ هزار فرصت شغلی برای مددجویان لرستانی کمیته امداد/ ۲ هزار مسکن مددجویی تا پایان امسال احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جلال شیخ‌پور پیش از ظهر امروز در آئین اهدای ۸۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های تحت‌پوشش کمیته‌امداد لرستان، اظهار کرد: مجموعه امداد در استان توفیق خدمت به ۱۰۱ هزار خانوار تحت پوشش را در قالب ۲۲۴ هزار نفر دارد.

وی خاطرنشان کرد: جهت‌گیری و غایت نهایی کمیته امداد به سمت توانمندسازی و کشف استعدادهای برتر بوده و از این نظر لرستان توفیق‌های چشم‌گیری داشته است.

ایجاد ۶ هزار فرصت شغلی از ابتدای سال تا کنون

مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی(ره) لرستان از ایجاد ۶ هزار فرصت شغلی از ابتدای سال تا کنون در استان خبر و ادامه داد: در همین راستا بالغ بر ۳۱۶ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان جهت ایجاد شغل پرداخت شده است.

شیخ‌پور بیان داشت: همچنین حدود ۸۰۰ میلیارد تومان پرونده در قالب طرح‌های مختلف اشتغال‌زایی در بانک‌ها داریم که امید می‌رود با همکاری بانک‌ها، تسهیلات در کمترین زمان به مددجویان پرداخت شود.

اهدای ۵ هزار جهیزیه تا پایان سال

وی با اشاره به ترویج ازدواج آسان در بین مددجویان کمیته امداد، تصریح کرد: درصدد هستیم ۵ هزار جهیزیه را تا پایان سال تقدیم نوعروسان تحت حمایت کنیم، ضمن اینکه از ابتدای سال تا کنون بیش از ۵۶ سری جهیزیه اهدا شد، امروز نیز به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) همزمان با سراسر کشور ۸۰۰ سری جهیزیه تقدیم زوج‌های جوان شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان بیان داشت: طی روزهای پیش‌رو نیز ۲ هزار سری جهیزیه تقدیم نوعروسان تحت پوشش امداد خواهد شد.

۲ هزار مسکن مددجویی ساخته می‌شود

شیخ‌پور، توانمندسازی از طریق ساخت مسکن را از دیگر اولویت‌های مجموعه امداد برشمرد و افزود: از ابتدای سال ۳۰۰ واحد مسکونی ساخته و تقدیم خانوارها شد، کمااینکه در برنامه داریم حداقل تا پایان سال این تعداد مسکن را به ۲ هزار واحد برسانیم.

وی با اشاره به اهدای ۳۸۰۰ لوازم ضروری منزل به خانوارهای تحت پوشش امداد، افزود: آنچه برای امداد مهم بوده، پرداخت تسهیلات برای گره‌گشایی از مشکلاتی چون درمان و مسکن و .... است، از این رو از ابتدای سال تا کنون بالغ بر ۵ هزار تسهیلات قرض‌الحسنه با اعتبار ۴۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

جمع‌آوری ۲۵۳ میلیارد تومان کمک‌های مردمی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان ادامه داد: همچنین تا کنون توانسته‌ایم ۶۵۰ خانوار تحت پوشش امداد را مستمری بگیر تامین اجتماعی کنیم و از چرخه حمایتی امداد خارج شدند.

شیخ‌پور از جمع‌آوری ۲۵۳ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در قالب‌های مختلف همچون زکات، صدقات، اکرام و .... از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول