اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

انتقاد نماینده مردم دورود از دانشگاه علوم پزشکی لرستان؛ بعد از ۴ ماه هنوز گزارش فنی بیمارستان دورود تهیه نشده است

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی خطاب به ویز بهداشت گفت: بعد از گذشت ۴ ماه از دستور شما، هنوز دانشگاه علوم پزشکی لرستان نتوانسته گزارش فنی مورد نیاز سازمان برنامه برای ساخت بیمارستان جدید دورود را تهیه کند.

انتقاد نماینده مردم دورود از دانشگاه علوم پزشکی لرستان؛ بعد از ۴ ماه هنوز گزارش فنی بیمارستان دورود تهیه نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسین گودرزی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: از نیروی انتظامی و نظامی و امنیتی در برخورد قاطع با معدود آشوبگران و همچنین از اجتماع کم نظیر ملت به ویژه راهپیمایی مردم دورود و ازنا تقدیر می‌کنم.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس یازدهم تصریح کرد: احساس امنیت و آرامش، اساس توسعه اقتصادی، ماندگاری سرمایه گذاران، احیای صنایع و ایجاد اشتغال در کشور است. ملت ایران با دشمن شناسی دقیق خود، سیلی دیگری بر گونه شوم دشمنان و بیگانگان زدند، لذا باید هر چه سریعتر محدودیت فضای مجازی برای احیای مشاغل و تبادل اطلاعات رفع شود. چنانچه هیچ جامعه ای همانند ملت، دین و انقلاب ما پیام نو و قابل پذیرش برای عرضه در فضای مجازی و جهانی ندارد.

وی خطاب به وزیر بهداشت تصریح کرد: بعد از گذشت ۴ ماه از دستور شما، هنوز دانشگاه علوم پزشکی لرستان نتوانسته گزارش فنی مورد نیاز سازمان برنامه برای ساخت بیمارستان جدید دورود را تهیه کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول