اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

استاندار قم: نمایش «فصل شیدایی» یک اثر بی‌نظیر و بی‌بدیل است

استاندار قم با اشاره به اینکه نمایش «فصل شیدایی» یک اثر بی‌نظیر و بی‌بدیل است، گفت: تلفیق دکور مناسب، افکت‌های جذاب، روایت زیبای راوی و حضور اقشار مختلف مردم باعث شده که در این ۵ شب این نمایش بین مردم جایگاه خوبی داشته باشد.

استاندار قم: نمایش «فصل شیدایی» یک اثر بی‌نظیر و بی‌بدیل است

سیدمحمدتقی شاهچراغی در بازدید از نمایش «فصل شیدایی» که به همت سازمان هنری رسانه‌ای اوج و به دعوت و پشتیبانی سپاه استان قم اجرا می‌شود، طی سخنانی بیان کرد: از سازمان اوج تشکر می‌کنم که با توجه به اجرا‌های قبلی در دوره‌های گذشته، این‌ بار اجرای کامل و زیبایی را برای مردم قم به نمایش گذاشتند.

استاندار قم ادامه داد: هر بخش ویژگی منحصر به‌فرد خود را دارد اما برای خود من اتفاقات مرتبط با حضرت زهرا(س) تاثیرگذار بود، «فصل شیدایی» یک اثر فاخر بی‌نظیر و بی‌بدیل در کشور است که با توجه به گستردگی آن، زحمات زیادی را هم داشته که سازمان اوج موفق شده در این سال‌ها به بهترین شکل ممکن برای مردم به نمایش بگذارد.

شاهچراغی تصریح کرد: استقبال مردم در این ۵ شب بسیار فوق‌العاده بوده که طبق آمار اعلامی از سوی مدیران مربوطه تا به امشب حدود ۳۰ هزار مخاطب از این نمایش دیدن کرده‌اند، همین استقبال زیاد مردم باعث می‌شود همه ما متوجه اهمیت تولید آثار فاخر و اثرگذاری باشیم که مانند «فصل شیدایی» بتواند رضایت حداکثری آحاد مردم را جلب کند .

استاندار قم با اشاره به کارنامه سازمان هنری رسانه‌ای اوج گفت: در این سال‌ها سازمان اوج توانسته آثار زیبایی در تلویزیون، سینما و تئاتر تولید کند که به لطف خدا وقتی به کارنامه این مجموعه نگاه می‌کنیم‌ متوجه می‌شویم همه آثار در سطح کشور مورد استقبال فراوان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه امیدواریم در تمام استان‌های کشور این نمایش برگزار شود، مطرح کرد: در بخش دفاع مقدس این نمایش در هر استانی که تاکنون برگزار شده زندگی یک شهید را به‌طور ویژه معرفی کرده و در استان قم نیز شهید زین‌الدین را انتخاب کرده است.

شاهچراغی در پایان خاطرنشان کرد: دومین کنگره ملی ۶۰۹۰ استان قم ۲۶ آبان ماه امسال برگزار خواهد شد که نمایش فصل شیدایی یکی از برنامه‌هایی است و در این راستا انجام می‌شود.

گفتنی‌است علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش می‌توانند به سایت https://namaticket.ir جهت رزرو بلیط رایگان اقدام کنند.

انتهای پیام/۷۸۰۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول