اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

۵۸۰ میلیارد تومان از بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری اراک محقق شده است

معاون مالی و اقتصادی شهرداری اراک گفت:۵۸۰ میلیارد تومان از بودجه ۲۴۰۰ میلیاردی سال جاری شهرداری اراک در پنج ماهه نخست سال، محقق شده است.

۵۸۰ میلیارد تومان از بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری اراک محقق شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شهرداری، حسین پاکزاد با اشاره متمم‌ شماره یک سال ۱۴۰۱ شهرداری اراک به مبلغ ۲۹۰۰ میلیارد تومان، اظهار کرد: بودجه شهرداری در سال جاری با رقمی بالغ بر ۱۹۰۰ میلیارد تومان مصوب شد که با توجه به افزایش تعدادی از کدهای درآمدی و موجودی پایان سال ۱۴۰۰، این رقم به ۲۴۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

وی در ادامه افزود: ارزش‌افزوده ناشی از عوارض آلایندگی و عوارض متمرکز، عوارض ناشی از توسعه شهر که شامل عوارض پروانه‌های ساختمانی و تراکم‌ است، جرائم کمیسیون ماده صد و دریافت وام از بانک شهر به ترتیب بیشترین محل‌های افزایش درآمد شهرداری هستند.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری اراک خاطر نشان کرد: مجموعه مدیریت شهری در تلاش است که تا پایان سال جاری، بودجه ۲۴۰۰ میلیاردی سال ۱۴۰۱ شهرداری را محقق کند، همچنین پیش‌بینی می‌شود که در نیمه دوم سال جاری کدهای درآمدی افزایش و بتوانیم متمم بودجه شماره ۲ را به تصویب شورای اسلامی شهر برسانیم.

پاکزاد تاکید کرد: در دوره جدید شهرداری، استقرار واحد خزانه داری، استقرار انضباط مالی، بهینه‌سازی منابع و مصارف با اصلاح ساختارهای مالی مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول