اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برپایی موکب شهدای برق در شاهرود و دامغان

موکب شهدای شرکت برق منطقه‌ای سمنان در شهرهای شاهرود و دامغان برپا شد.

برپایی موکب شهدای برق در شاهرود و دامغان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، بسیجیان امور انتقال شرق معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای سمنان، به برپایی موکب به یاد شهدای این شرکت اقدام کردند.

این موکب در شهر شاهرود، به همت بسیجیان پایگاه بقیه‌الله (عج) شاهرود و در مسیر زائران حضرت ثامن‌الحجج (ع) برپا شد که به ارائه خدمات پذیرایی به عزاداران و زائران حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) می‌پرداخت.

همچنین بسیجیان حلقه تعالی صاحب‌الزمان (عج) امور انتقال در منطقه دامغان نیز به برپایی موکبی برای جاماندگان راهپیمایی اربعین در شهر دامغان اقدام کردند که با استقبال مردم و عزاداران حسینی این شهر مواجه شد.

شهدای همکار شرکت برق منطقه‌ای سمنان، شهیدان غلامعلی میرحاج، احمد قاسمیان، حمیدرضا محمدی کیا و محمد اسماعیل کریمی هستند که در طول هشت سال دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.

همچنین فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی صورت‌گرفته با حضور بسیجیان و کارکنان امور انتقال غرب معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای سمنان در منطقه گرمسار و ایوانکی تشریح شد.

علی کمالی، مسؤول پایگاه بسیج خاتم‌الانبیا (ص) امور انتقال غرب معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای سمنان گفت: تعدادی از بسیجیان پایگاه بسیج خاتم‌الانبیاء (ص) امور انتقال غرب معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای سمنان با حضور در پایگاه انتقال خون، جهت کمک به نیازمندان، خون خود را اهدا کردند.

وی بیان کرد: مسابقات دارت در منطقه غرب با حضور 16 نفر از بسیجیان و کارکنان منطقه غرب برگزار شد و در پایان این رقابت‌ها، عباس قندالی، مجید یوردخانی و محمد قندالی به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول