اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

نقش‌آفرینی عشایر در جبهه‌های انقلاب و اقتصاد مقاومتی

مسؤول سازمان بسیج عشایری کشور گفت: عشایر هم در لبیک به ولا و نهضت امام در پیروزی انقلاب و هم در هشت سال دفاع مقدس بیش از یازده هزار شهید تقدیم انقلاب نموده‌اند، و در جنگ اقتصادی امروز نیز، عشایر نقش‌آفرینی کرده‌اند.

نقش‌آفرینی عشایر در جبهه‌های انقلاب و اقتصاد مقاومتی

سرهنگ احمد سعیدی‌فر، مسؤول سازمان بسیج عشایری کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: من به عنوان یک پاسدار و شهروند جا دارد که از خدمات، مقاومت‌ها، ایثارگری‌ها و حماسه‌هایی که برادران عزیزمان در نیروی انتظامی در این روزها داشتند و از بسیج مردمان دفاع کردند تقدیر و تشکر کنم.

مسؤول سازمان بسیج عشایری سپاه در رابطه با حماسه‌ی عشایر عنوان کرد: وقتی تاریخ ایران اسلامی را ورق می‌زنیم حضور عشایر، سراسر حماسه و شکوه و عزتی است که در راه وطن و دین به یادگار گذاشته‌اند.

وی افزود: عشایر هم در لبیک به ولا و نهضت امام در پیروزی انقلاب و هم در هشت سال دفاع مقدس بیش از یازده هزار شهید تقدیم انقلاب نموده‌اند، و در جنگ اقتصادی امروز نیز، عشایر نقش‌آفرینی کرده‌اند.

سرهنگ سعیدی فر ضمن اشاره به بیانات رهبری در تکریم وفاداری عشایر عنوان کرد: این بیانات نشان از عزت و عظمت و شأن بالایی است که نظام جمهوری اسلامی برای عشایر قائل شده است و امامین انقلاب بار سنگینی بر دوش ما مسؤولان گذاشتند که به مشکلات و مسائل و محرومیت‌های عشایر رسیدگی کنیم.

وی تصریح‌کرد: ان‌شالله بیش از پیش به مشکلات عشایر رسیدگی خواهیم کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول