اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تمامی اقوام همیشه مدافع کشور بودند/ عشایر به مملکت، رهبر و شهدا وفادار هستند

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: دشمنان ما بدانند همه اقوام این کشور از قدیم الایام از این مرز‌ها دفاع کردند که نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس است که در مقابل ارتش تا بن دندان مسلح دشمن ایستادند و شهید دادند.

تمامی اقوام همیشه مدافع کشور بودند/ عشایر به مملکت، رهبر و شهدا وفادار هستند

سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در حاشیه اولین همایش تکریم شبانان و گله داران استان در گفت‌و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: عشایر ما در طول مبارزات انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ۱۱ هزار شهید تقدیم کردند تا امروز ایران سرافراز بماند.

وی افزود: شبانان و گله‌داران غیور عرب، لر و دیگر قومیت‌های استان شبانه روز در حال تلاش هستند تا اقتصاد ما وابسته نماند.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: در این همایش علاوه بر تجلیل از این قشر، تلاش شد تا مشکلاتشان بیان و مسوولان متولی از نزدیک مسائل مربوطه را بشنوند و پیگیر رفع آن‌ها باشند.

وی ادامه داد: در طول دوران دفاع مقدس و ۴۳ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است، همبستگی اقوام یکی از ظرفیت‌های بسیار مهم کشور بوده است.

حسن شاهوار پور تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، اقوام کشور ما، اقوامی با نجابت، دوستدار کشور هستند. اقوام مختلف کشورمان دوستدار رهبرشانند و همواره از کیان این مرز و بوم دفاع می‌کنند.

وی بیان کرد: دشمنان ما بدانند همه اقوام این کشور از قدیم الایام از این مرز‌ها دفاع کردند که نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس است که در مقابل ارتش تا بن دندان مسلح دشمن ایستادند و شهید دادند.

شاهوار پور عنوان کرد: امروز هم عشایر ما در کنار رهبر و دیگر اقوام ایستاده‌اند. امروز در بخش اقتصاد و کشاورزی فعال هستند و در مرز داری و امنیت تاثیر مستقیم دارند.

وی اضافه کرد: پیام امروز این است که عشایر ما به مملکت، رهبر، شهدا و این مرز و بوم وفادار هستند و ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: ما هم برای مردم سربازی و جانفشانی می‌‌کنیم و یک پیوند ناگسستنی میان حاکمیت، نیروهای مسلح، رهبر و مردم به ویژه عشایر غیور وجود دارد.

وی افزود: دشمن از این اتحاد خبر دارد و میداند که توان انجام‌ هیچ اقدامی را ندارد اما گاهی اقدام به برخی شیطنت‌ها می‌کند اما امروز عشایر استان این پیام را مخابره کردند که در تمامی حوزه‌ها حضور مثبت دارند تا ایران سربلند در مقابل تهدید‌ها بایستد و پرچم کشور عزیزمان سرافراز بماند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول