اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ترویج امر به معروف و نهی از منکر باید از خانواده و مدارس آغاز شود

کنشگر سیاسی و عضو هیات موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لرستان گفت: ترویج امر به معروف و نهی از منکر باید از خانواده و مدارس آغاز شود.

ترویج امر به معروف و نهی از منکر باید از خانواده و مدارس آغاز شود

ابراهیم بارانی بیرانوند فعال و کنشگر سیاسی و عضو هیات موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لرستان، در ارتباط با وقایع و حوادث اخیر اظهار کرد: فتنه خاموش نشده و نباید نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک واجب فراموش شده است و باید ترویج آن از سطح خانواده و مدارس آغاز شود، ادامه داد: دستگاه‌های فرهنگی به نحو احسن به وظیفه خود عمل نکردند اگر مسئولان با مفاسد دانه درشت به طور قاطع برخورد می‌کرد اینطور نبود که با تحریک ضد انقلاب به خیابان‌ها بریزند.

عضو هیات موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لرستان افزود: دشمن با هر بهانه‌تی بدنبال تضعیف نظام و آسیب زدن به آن است و در این شرایط باید هوشیار باشیم و اجازه موفقیت به دشمن را ندهیم. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم از دولت جدید انتظار دارند؛ گاهی به بهانه جوان‌گرایی افرادی می‌آورند که تخصص ندارند لذا جوانگرایی باید توام با تخصص باشد.

بارانی بیرانوند با اشاره به اینکه مجموعه سیاسی نیروهای انقلابی بعد از انتخابات کارهای روشنگری خود را تعطیل می‌کنند، گفت: شورای ائتلاف فعالیت‌های تبیین و روشنگری را در سطح استان‌ها تقویت کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول