اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

سلبریتی‌ها بدانند هویتشان را از نظام و ملت ایران گرفته‌اند و باید با مردم همراه شوند

علی جهان آرا گفت: سلبریتی‌ها باید بدانند که هویت فرهنگی، هنری، ورزشی و ... را از نظام و ملت ایران گرفته‌اند و باید با مردم همراه شوند.

سلبریتی‌ها بدانند هویتشان را از نظام و ملت ایران گرفته‌اند و باید با مردم همراه شوند

علی جهان‌آرا از فعالان فرهنگی و اجتماعی و مداحان برجسته و مطرح اهل‌بیت(ع) در استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، وقایع اخیر را ادامه فتنه‌های گذشته اصحاب خارج‌نشین، منافقین و سلطنت‌طلب‌ها عنوان و اظهار کرد: دشمنان، جمهوری اسلامی را به عنوان یک نقطعه عطفی در تاریخ معاصر می‌دانند که علم عدالت‌خواهی و مبارزه با ظلم و ستم را در دنیا برافراشته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت ممتاز ایران اسلامی در منطقه و جهان و اینکه مامن و الگوی خوبی برای کشورهای آزادی‌خواه است و دنیای استکبار این موضوع را نمی‌پذیرد و با فتنه‌های مختلف سعی در به چالش کشیدن انقلاب اسلامی دارد.

این فعال فرهنگی اجتماعی با اشاره به شکست‌های مداوم نقشه دشمنان علیه جمهوری اسلامی، تصریح کرد: درخت تناور انقلاب با ضربه چند اغتشاش‌گر آسیب نمی‌بیند، کمااینکه خود دشمن به این نتیجه رسیده که هیچ کاری از دستشان برنمی‌آید، چرا که ریشه‌های انقلاب ریشه در قرآن و سنت دارد.

جهان‌آرا با بیان اینکه دشمن به بهانه فوت مهسا امینی به دنبال تجزیه ایران بود، گفت: جمهوری اسلامی نظامی قوی و سرآمد در منطقه است و دشمن حتی با شهادت سردار سلیمانی، مشاهده کرد که شهید سلیمانی قوی‌تر از سردار سلیمانی است، از این‌رو با سوژه‌های مختلف به دنبال تجزیه و تضعیف جمهوری اسلامی هستند.

وی با تاکید بر اینکه صداوسیما بر ادامه فعالیت برخی سلبریتی‌ها باید تجدیدنظر کند، افزود: همکاری با برخی‌ها که نان جمهوری اسلامی را می‌خورند و بر علیه مردم موضع می‌گیرند، باید قطع شود.

مداح و فعال فرهنگی لرستان بیان داشت: سلبریتی‌ها باید در کنار مردم و نه مقابل مردم قرار بگیرند، باید بدانند که محبوبیت آن‌ها از همراهی کردن با مردم است و اگر خواهان عزت و بالندگی هستند، باید بدانند که هویت فرهنگی، هنری، ورزشی و ... را از نظام و ملت ایران گرفته‌اند و باید با مردم همراه شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول