اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پیام مشترک ذوبی‌ها؛ حمایت کنید تا قهرمان شویم

تمرینات تیم بسکتبال ذوب‌آهن در حالی در اصفهان پیگیری می‌شود که بازیکنان این تیم برای حضور قدرتمند‌تر در لیگ‌برتر چشم به حمایت‌های باشگاه و کارخانه ذوب‌آهن دوختند.

پیام مشترک ذوبی‌ها؛ حمایت کنید تا قهرمان شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ارسلان کاظمی بازیکن با تجربه تیم بسکتبال باشگاه ذوب‌آهن در گفت‌و‌گویی در رابطه با شرایط تیمش اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم، تعداد زیادی بازیکن جوان در ترکیب داریم، این که تمرینات را دیر شروع کردیم می‌تواند در عملکرد ما در لیگ تاثیرگذار باشد؛ وقتی تیمی در فصل قبل نتایج خوبی را کسب می‌کند، انتظار می‌رود برای فصل جدید اسکلت تیم حفظ شود ولی این اتفاق برای ما رخ نداده است و یکی از مشکلات ما همین موضوع است.

وی افزود: بازیکنانی که از تیم جدا شده‌اند سهم زیادی در موفقیت فصل گذشته ذوب‌آهن داشتند و فعلا جایگزینی هم برای آن‌ها در نظر گرفته نشده است؛ الان خیلی زود است که بخواهیم در مورد نتیجه‌گیری تیم صحبت کنیم.

کاظمی تصریح کرد: ذوب‌آهن باشگاهی است که همیشه سعی می‌کند حواسش به بازیکنانش باشد اما بعضی وقت‌ها این کار را خیلی دیر انجام می‌‌دهد؛ یک هفته فرصت داریم تا بازیکنان داخلی یا خارجی مورد نظر را جذب کنیم تا بتوانند با تیم هماهنگ شوند و بیشتر از این زمان را از دست ندهیم، امیدوارم یک درصد از هزینه‌هایی که برای فوتبال می‌شود را برای بسکتبال ذوب‌آهن کنار بگذارند.

بازیکن ذوب‌آهن در رابطه با بازگشت امتیاز میزبانی به تیم‌ها گفت: خوشحالیم که از امتیاز میزبانی برخوردار هستیم و قطعا مردم خوب اصفهان به سالن آمده و از تیم حمایت خواهند کرد؛ البته بازی کردن در مقابل تماشاگران وظیفه ما را سنگین‌تر خواهد کرد.

وی در پایان در خصوص بازی با شهرداری گرگان در نخستین هفته لیگ گفت: شهرداری از کامل‌ترین تیم‌های لیگ است، تقریبا تمام بازیکنان این تیم یا ملی‌پوش هستند یا سابقه دعوت به تیم‌ملی را دارند، بازی در گرگان نیز شرایط خاص خود را دارد و باید ببینیم که چه اتفاقی رخ خواهد داد.

ما کمک کردیم؛ امیدوارم باشگاه هم حمایت کند

آرمان زنگنه دیگر بازیکن سبزپوشان اصفهانی در خصوص شرایط تیم اظهار داشت: ما دو هفته است که تمرینات خود را شروع کردیم، در بحث قراردادها مشکلاتی از فصل قبل وجود داشت، مذاکرات طولانی با باشگاه داشتیم و باشگاه‌ هم محدودیت های خاص خود را داشت، بخشی از مشکلات حل شده است اما قسمت عمده باقی‌مانده است.

وی افزود: نتوانستیم اسکلت فصل قبل تیم را حفظ کنیم، حامد سهراب‌نژاد، اشکان خلیل‌نژاد و علیرضا مرتضوی در حال حاضر در کنار ما نیستند، امیدوارم حداقل بازیکنان فصل گذشته را حفظ کنیم و با جذب بازیکنان خارجی تیم را تقویت کنیم؛ بازیکنان و کادر‌فنی به سهم خود کمک کردیم تا تیم تشکیل شود و قرارداد بستیم در حالی که برای فصل قبل تسویه کامل صورت نگرفته است، امیدوارم باشگاه هم در حد توان کمک کند تا تیم نتیجه خوبی بگیرد.

زنگنه با بیان این که پیش‌شرطی برای نتیجه‌گیری از طرف باشگاه تعیین نشده است، خاطرنشان کرد: برای تک تک بازیکنان مهم است که تیم چه نتیجه‌ای کسب می‌کند؛ بازی به بازی تلاش می کنیم، یک روز توپ وارد سبد می‌شود و یک روز این اتفاق نمی‌افتد، این طبیعت ورزش است، امیدوارم امسال که امتیاز میزبانی داریم، با حمایت مردم اصفهان نتایج خوبی را کسب کنیم.

بازیکن ذوب‌آهن در رابطه با شیوه جدید برگزاری لیگ گفت: برگزاری بازی‌ها با یک مرحله بیشتر ایده جدیدی است که برای ۳ فصل پیشنهاد شده است و در پایان هر فصل درباره مزایا و معایب این روش ارزیابی صورت می‌پذیرد، ما به عنوان بازیکن در این موضوع تصمیم‌گیرنده نیستیم.

وی در پایان گفت: شهرداری گرگان نسبت به کل تیم‌های لیگ بودجه دو یا سه برابری دارد، بازی اول با این تیم بازی سختی است که تمام تلاشمان را می‌کنیم سربلند از زمین خارج شویم اما بازیکنان خارجی شهرداری قطعا در نتیجه بازی تاثیرگذار خواهند بود.

حضور کوهیان در ذوب‌آهن یک نعمت است

فرید اصلانی، بسکتبالیست گاندو‌های اصفهان در گفت‌و‌گویی در رابطه با شایعاتی در خصوص عدم تمدید قراردادش اظهار داشت: نه تنها من بلکه تعداد زیادی از بازیکنان تیم ما پیشنهادات خیلی خوبی داشتند، ما فصل خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و دوست داشتیم که کار ناتمام فصل گذشته را امسال به نحو احسن تمام کنیم.

وی افزود: همه تیم‌هایی که در کورس قهرمانی امسال حضور خواهند داشت به واسطه امکانات و هزینه‌های انجام شده، شرایط خیلی خوبی دارند؛ امیدوارم باشگاه و کارخانه به نحوی حمایت کنند که ما بتوانیم با خیال راحت برای قهرمانی تلاش کنیم.

اصلانی در رابطه با حضور فرزاد کوهیان در ذوب‌آهن گفت: حضور آقای کوهیان در ذوب‌آهن یک نعمت است و در تمدید قرارداد من نیز بسیار تاثیرگذار بود، ایشان برای پیشرفت من در بسکتبال زحمت کشیدند، تجربیات و تفکراتی که ایشان دارند برای جوانان اصفهان هم بسیار مفید خواهد بود.

بازیکن ذوب‌آهن درباره تقابل قهرمان و نایب‌قهرمان فصل گذشته مسابقات در اولین بازی فصل جدید خاطرنشان کرد: دوست داشتیم با شهرداری گرگان در هفته‌های بعدی بازی‌کنیم تا از نظر آمادگی در شرایط بهتری قرار داشته باشیم، با این که بازی سختی در حضور تماشاگران گرگانی خواهد بود، تلاش خود را انجام خواهیم داد و برای برد به میدان می‌رویم.

وی در پایان در خصوص انصراف بعضی تیم‌ها از حضور در لیگ گفت: حضور اسپانسر‌هایی مانند شیمیدر و نظم‌آوران سیرجان باعث رونق بسکتبال می‌شد، هم به بازیکنان از نظر مالی کمک می‌شد و هم کیفیت لیگ افزایش پیدا می‌کرد، امیدوارم شرایط به شکلی باشد که این اسپانسر‌ها سال آینده به بسکتبال بازگردند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول