اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

سوخت دوم برای واحدهای صنعتی زنجان تامین می‌شود

مدیرعامل شرکت نفت و فرآورده‌های سوختی زنجان قاچاق سوخت به مرزها با توجه به شرایط منطقه‌ای و همچنین در دست اورهال بودن پالایشگاه‌های تولید بنزین و گازوئیل را از دلایل ایجاد محدودیت در عرضه سوخت دانست و گفت: با تثبیت شرایط محدودیت‌های اعمال از اواخر مهرماه رفع می‌شود.

سوخت دوم برای واحدهای صنعتی زنجان تامین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمید حبیبی در جلسه کارگروه ستاد رفع موانع تولید به فعالیت 288 واحد صنعتی و تجاری که نیازمند دریافت خدمات از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در استان هستند، اشاره و اظهار کرد: تامین بخش زیادی از نیازهای این واحدها انجام شده و برای تامین نیازهای بقیه هم در سریع‌ترین زمان اقدام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نفت و فرآورده‌های سوختی زنجان از برنامه‌ریزی برای تامین سوخت دوم در واحدهای صنعتی استان خبر داد و افزود: این واحدها شناسایی شده و فراخوان لازم برای مراجعه در راستای تامین سوخت دوم در مواجهه با مشکلات فصل زمستان انجام شده است.

وی در پاسخ به سوال استاندار در مورد محدویت عرضه بنزین در جایگاه‌ها گفت: با توجه به در دست اورهال بودن پالایشگاه‌های تولید بنزین عرضه سوخت 30 لیتری در دستور کار قرار گرفته است.

حبیبی قاچاق بنزین به دلیل شرایط خاص منطقه‌ای را از دیگر دلایل ایجاد محدودیت در عرضه بنزین و گازوئیل دانست و تاکید کرد: افزایش قیمت قابل توجه بنزین در مرزهای غرب و شرق منجر به افزایش قاچاق بنزین و گازوئیل شده، از این رو در عرضه بنزین محدودیت‌های اعمال شده است.

مدیرعامل شرکت نفت و فرآورده‌های سوختی زنجان با تاکید بر موثر بودن محدودیت‌های اعمال شده در کنترل مصرف بنزین گفت: این محدودیت‌ها در مسیرهای عبوری با جدییت بیشتری اعمال شد،ه چرا که آزاد بودن این موضوع منجر به خروج سهمیه سوخت استان می‌شد.

وی با تاکید بر بازگشت پالایشگاه‌های تولید بنزین به مدار تصریح کرد: با تثبیت شرایط محدودیت‌های اعمال شده در آخر مهر ماه رفع خواهد شد.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول