اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آتش در راشا کاسپین مهار شد/انبار مواد اولیه در آتش سوخت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به انجام 7 ساعت عملیات اطفای حریق توسط آتش نشانی گفت: آتش در راشا کاسپین مهار شده و آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری محل هستند.

آتش در راشا کاسپین مهار شد/انبار مواد اولیه در آتش سوخت

مجید امیرفضلی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: آتش‌سوزی دوباره راشا کاسپین در انبار مواد اولیه رخ داده و در محل قبلی رخ نداده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه آتش‌سوزی فعلی در انبار کاغذ‌های فشرده و کارتن رخ داده است، افزود: وزن هر یک از این کاغذهای فشرده یک تا دو تن است.

وی با اشاره به اینکه حجم آتش‌سوزی رخ داده در این مجتمع وسیع است و هنوز آتش مهار نشده است، افزود: در حال حاضر 16 آتش‌نشان از چهار ایستگاه عملیاتی به همراه آتش نشانی فرودگاه، خطوط لوله، آتش‌نشانی راشا کاسپین و آتش‌نشانی شهرک صنعتی اشراق مشغول اطفای حریق هستند، اما هنوز آتش‌ اطفا نشده است.

امیرفضلی با اشاره به اینکه از ساعت 19 روز گذشته آتش‌سوزی آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود، لکه‌گیری آتش دو ساعت دیگر طول بکشد، بیان کرد: علت آتش‌سوزی هنوز مشخص نیست و نیاز به کار کارشناسی دارد.

وی با اشاره به اینکه به علت تماس زودهنگام این آتش‌سوزی با آتش‌نشانی حریق در بازه زمانی کمتری نسبت به آتش‌سوزی قبلی مهار شد، اضافه کرد: با وجود اینکه پایگاه آتش‌نشانی در شهرک صنعتی و همچنین راشا کاسپین مستقر است، اما در مواقع حساس آتش‌نشانان برای انجام عملیات به این شهرک می‌روند.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول