اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اجتماع عظیم عزاداران نبوی روز یکشنبه در میدان مرکزی گنبدکاووس برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت: اجتماع عظیم عزاداران نبوی با حضور برادران و خواهران اهل شیعه و سنی گنبدکاووس روز یکشنبه در میدان مرکزی برگزار می‌شود.

اجتماع عظیم عزاداران نبوی روز یکشنبه در میدان مرکزی گنبدکاووس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت الاسلام احمدرضا کریمی ظهر امروز در جلسه شئون فرهنگی با موضوع برگزاری مراسمات روزهای اخر ماه صفر در دفتر امام جمعه اظهار کرد: فردا یکشنبه مصادف با ۲۸ صفر برنامه متمرکز اجتماع عظیم عزاداران نبوی با حضور مردم خوب شیعه و سنی شهرستان گنبدکاووس ساعت ۳/۵ تا ۵/۵ عصر در‌میدان مرکزی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: دو موکب مجزا مربوط به خواهران و برادران در کنار این اجتماع عظیم حوالی میدان مرکزی برپا شده تا از عزاداران نبوی پذیرایی کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: همچنین در سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) هیات های عزاداری استان گلستان در یک تجمع عظیم در صحن قدس حرم مطهر امام رضا(ع) بعد از نماز‌مغرب و عشاء گرد هم امده و عزاداری خواهند کرد.تعداد پنج کاروان شیعه و سنی از شهرستان گنبدکاووس در این تجمع عظیم حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: در سه روز اخر ماه صفر که مصادف با شهادت امام رضا(ع)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) بوده برنامه های مختلف عزاداری و توزیع نذورات در سطح شهرستان و مساجد اهل شیعه و سنی برگزار و ایستگاه های صلواتی نیز در سطح شهرستان برپا خواهد بود.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول